“En meget positiv oplevelse.”
Anmeldelse af Slukefter Kro

Slukefter Kro
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Vi holdt en familiefest på kroen og havde - udover en overnatning - købt en 5-retters menu med vinmenu. Maden var vel tilrettelavet og yderst velsmagende. Der var god variation i de fem retter, og vinene havde virkelig god kvalitet, og fint afstemt til maden. Der blev også taget fint hensyn til de allergikere der deltog. Nogle værelser var nyrenoveret - andre var af ‘ældre årgang’. Men der var rent og pænt overalt. Morgenmaden var varieret og generelt i orden. Betjeningen var venlig og høflig. Slukefter Kro kan anbefales.n

1  Tak, Moos1955

Anmeldt 2. oktober 2018

Havde bestilt bord til et lille efter sølvbryllupfest med familien og venner. Efter sammenråd med kokken 7 dage inde, blev vi enige om en 3 rettere suprice og valgte vin til. Vi fik en uforglemmelig aften, selv om kroen var fuld af andre gæster (kunne ikke mærkes på betjeningen). Lækker forret stenbiderrogn , super hovedret med super rosa kød og kalve steg med lækker sauce og smør stegte kartofler og til dessert brownie med sorbet is og en strøg af hyllebær saft.
Tusinde tak til Slukefter kro for en super aften.

2  Tak, lenefinnravn3
Anmeldt 2. oktober 2018

Lidt opreklameret sted, det er en affodringscentral, maden er såmænd fin nok, men decideret gourmet mad vil jeg ikke kalde det, små retter, ja.

Tak, 12LeifC
Anmeldt 14. september 2018

Vi var 2 vennepar, der havde købt et gourmetophold med 8 retter.
I pakken var også en guidet tur i området fra kl. 14.00.
Gåturen var skøn - og vejret gjorde sit til, at det blev en succes.
Efter gåturen var der kaffe og lagkage/æblekage. Man skulle selv tage det fra borde i midten af lokalet. Da vi kom var der ikke mere lagkage og i skålene, hvor der havde været æblekage var der lidt æbler i bunden. En dame stod og samlede lidt fløde fra lagkagefadet til de æblerester, der var i skålen.
Vi havde booket en juniorsuite, som vi tænkte vi kunne have fornøjelse af fordi der var en terrasse med møbler. Der var dog ikke nogle hynder i hyndeboksen, så vi måtte konstatere at de 250 ekstra var til grin. Værelset var nyrenoveret og fremtrådte ok fint. Lille bruserum, hvor tyndt bruseforhæng klistrede sig til kroppen, når man stod der. Der var meget lydt - virkelig. Man kunne tydeligt høre, hvad naboen talte om uden de behøvede at tale højt.
Maden var ok. Den smagte fint, men det er ikke gourmet, som vi har fået mange andre steder (prisen er dog også ok når man køber deres mailtilbud, så svarer det nok til niveauet) Det var meget små portioner, men det er fint, så man ikke bliver overmæt.
Efter middagen, hvor vi synes tjenerne udførte et fint stykke arbejde og maden blev præsenteret fint og med et glimt i øjet ville vi gerne have noget kaffe. Vi fik besked på at bestille i receptionen /baren og så sætte os i pejsestuen.
Vi ville gerne have kaffe med chokolade til. De havde ikke noget chokolade eller andet sødt. Jeg troede simpelthen ikke det kunne passe... men sådan var det.
Vi fik serveret kaffe, der var nærmest kold ligesom bordet ved siden af. Vi bad om noget andet og de kom med noget andet til os alle. Det vi fik var ok, når bare vi skyndte os at drikke det. Da vi gik mødte jeg en mand der kom med småkager - de var lige kommet i tanke om de havde småkager, da han også havde bedt om chokolade.
Badehåndklæder er små og der er kun ét lille håndklæde på værelserne. Vi så det som en måde at spare på - det er ok. Man skal bare vide, at det er ikke luksus - men ok til prisen.
Morgenmaden var ok. Vi blev mætte. Det var ikke et stort morgenbord. Der var blødkogte æg - dog ikke salt på bordet. Det var rundstykker, pålæg, ost og portionsmarmelade. Der var ikke nok kaffe. EN servitrice til omkring 90 mennesker. Hun undskyldte med en håndværker havde lukket for noget og derfor var der ikke kaffe (det var også undskyldning, da vores venner var der for nogle måneder siden og kaffen manglede) Drinks er ikke billige - de forsøger at hente pengene på noget blev vi enige om... Lidt samlebånds gourmet, som nogle skriver.
Altså fint ophold til prisen, men forvent ikke mere ( vi gav 675 pr person + 250 ekstra for junior suite)

Tak, Dorthe B
Anmeldt 24. august 2018 fra mobile enheder

Hvor Danmark kan man få en så udsøgt betjening og fantastisk mad?
Naturligvis på Slukefter Kro.
Hvorfor kommer vi igen og igen, maden vinen og den udsøgte betjening

1  Tak, evald66

Rejsende, der kiggede på Slukefter Kro, kiggede også på

Agerskov, Haderslev
Christiansfeld, Haderslev

Har du været i Slukefter Kro? Fortæl om dine oplevelser!