“Good value for money”

Slukefter Kro
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 16. juli 2018 fra mobile enheder

Det var vores første besøg på opfordring fra noget familie.
Vi havde bestilt en overnatning med en 8 retters menu med tilhørende vin menu. Jeg morer mig lidt over restauranter der prøver at stikke folk blår i øjnene med retter med fine navne og pyntet og sammensat af noget man aldrig før i tiden ville drømme om at sætte sammen. At man kalder det en "ret" er nok en mild overdrivelse da det mere korrekt i mange tilfælde burde betegnes som en "mundfuld". I retfærdighedens navn skal det dog nævnes at nogle af "retterne" var mere end en mundfuld eller to.
Vi havde også set frem til at skulle smage 8 forskellige vine men her blev vi skuffet da 3 af dem var gengangere så vi smagte kun 5 forskellige vine i kategorien 3 eller 6 for en hund lige over grænsen (Fleggaard).
Men vi blev mætte og gik os en frisk spadsertur efter maden. Det samme gjorde vi efter en dejlig morgen buffet endda med en bitter til på husets regning. Der er en dejlig natur omkring hotellet som man burde gøre noget mere for at reklamere for. Vi gik en tur på hærvejen som går igennem byen og en tur rundt om Vedsted sø som efter sigende skulle være Danmarks reneste sø. I den ene ende er der et fremragende søbadeanstslt med vipper og omklædning til fri afbenyttelse. Søen er også rig på fisk især gedder. Der er gå ture markeret på både 3km, 5km og 8km.

Tak, Per L

Anmeldt 10. juli 2018 fra mobile enheder

8 retters med vin menu købt på spotdeal. Havde indtryk af at alle havde købt en deal. Vi havde ikke de store forventninger da opholdet med 8 retter, vin, overnatning og morgenmad til kun 1100kr. for 2 personer.
Ankom til eftermiddags kaffe med kage. Udenmærk lagkage og æblekage. Det var sommer og solen skinnende. Vi sad udenfor. Forstår ikke hvorfor kroen ikke var lidt om sig at få solgt lidt drikkevare. Tror de kunne have solgt mange øl den eftermiddag.

Vi havde bestilt en suite. Ny renoveret og pæn stand, men der manglede finish. Det er ligesom man kun er blevet 95%færdig.
Det synes jeg iøvrigt at hele kroen bærer præg af. Indvendigt i spisesalene, toiletter er lykkes bedre end det udvendige.

Maden havde kun nogle små fejl som som ben i fisk. Alt i alt rigtig fin mad, særligt prisen taget i betragtning. Vores tjener/kok, en kraftig gut kan jeg vist godt sige uden at fornærme ham, præsenterede maden på en god og humoristisk måde. God, professionel og meget viden fyr.
Efter middagen manglede vi igen kroen til lidt mer salg. Vi kunne godt have tænkt os at slutte af med drink, øl eller lign. Det var muligt men man skulle selv være meget opsøgende for det.
Så et råd herfra til Kroen må være at tænke lidt mere i mersalg og servicere kunderne. Med den pris i sælger til, tror jeg der er mange der gerne vil tilkøbe lidt mere. Særligt lå jeg mærke til at mange selv havde taget vin og drikkevare med hjemmefra som de kunne nyde på værelset. Det mer salg kan i ligeså godt tage med.

Tak, Twinpap
Anmeldt 4. juli 2018

Lad os starte med det vigtigste. Maden fejlede ingenting. Fin 3 retters menu. Men der var lidt for travlt på Slukefter. Der var folk i alle rum, og tjenerne fløj rundt, mens folk stod og ventede på at komme ned at sidde. Vi måtte vente rigtig lang tid på hovedretten, faktisk så meget at tjernerne måtte komme ind med en ny portion kartofler og sovs, fordi det første havde stået for længe på bordet. Vi kommer gerne igen, men så skal der lige strammes lidt op!

Tak, Line L
Anmeldt 28. juni 2018

Var til en fransk aften hvor kroen havde køkkenchef Didier Cassagneres til at lave en menu med tilhørende vine.
Alt smagte godt og kom i et dejligt tempo.
Vi sad tæt i stuen men så falder man bare i snak med ukendte mennesker, der også har mad og vin som hobby.
God oplevelse.

1  Tak, njespersen
Anmeldt 27. juni 2018

Det var vores 3. besøg på Sluk efter kro og det var igen en god oplevelse. Maden var dejlig og serveringen perfekt, meget venligt personale ,der gav rigtig fin service. Jeg skulle have most i stedet for vin ,og denne gang var der ikke problemer med at få 4 forskellige most. Vi blev så rigelig mætte af dejlig mad.Dejlig stemning og også denne gang mødte vi nogle søde mennesker ,som vi hyggede os med under middagen.
Dog blev jeg noget forundret over at kokken havde tabt en tandstik ned i lagkagen, det var ikke heldigt.
Jeg undre mig også over de på kroen er så strikse med ,man først kan tjekke ind præcis kl. 15.30. Hvor man så kan stå i kø i lang tid, inden man kan få nøglen til værelset. Det er ikke godt og jeg hørte flere i køen var noget utilfredse.Personlig forlod vi vores værelse kl. 8.00 .Og det er så først rengjort til kl. 15.30 !!! Det mener jeg I skal gøre noget ved. Vi ankom kl. 14.30 og da var vores værelse sikkert klart.
Dejligt at se der er gang i renoveringen af kroen. Og hold da op, hvor nogle smukke vaske i har fået på fælles toiletterne.Værelserne er OK. til en enkelt overnatning, men er ikke 4 stjernet.Rigtig god og dejlig mad til middag og meget , meget fin morgenmad.

1  Tak, lenefhertz

Rejsende, der kiggede på Slukefter Kro, kiggede også på

Agerskov, Haderslev
Christiansfeld, Haderslev

Har du været i Slukefter Kro? Fortæl om dine oplevelser!