“Der var lidt for travlt”
Anmeldelse af Slukefter Kro

Slukefter Kro
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 4. juli 2018

Lad os starte med det vigtigste. Maden fejlede ingenting. Fin 3 retters menu. Men der var lidt for travlt på Slukefter. Der var folk i alle rum, og tjenerne fløj rundt, mens folk stod og ventede på at komme ned at sidde. Vi måtte vente rigtig lang tid på hovedretten, faktisk så meget at tjernerne måtte komme ind med en ny portion kartofler og sovs, fordi det første havde stået for længe på bordet. Vi kommer gerne igen, men så skal der lige strammes lidt op!

Tak, Line L

Anmeldt 28. juni 2018

Var til en fransk aften hvor kroen havde køkkenchef Didier Cassagneres til at lave en menu med tilhørende vine.
Alt smagte godt og kom i et dejligt tempo.
Vi sad tæt i stuen men så falder man bare i snak med ukendte mennesker, der også har mad og vin som hobby.
God oplevelse.

1  Tak, njespersen
Anmeldt 27. juni 2018

Det var vores 3. besøg på Sluk efter kro og det var igen en god oplevelse. Maden var dejlig og serveringen perfekt, meget venligt personale ,der gav rigtig fin service. Jeg skulle have most i stedet for vin ,og denne gang var der ikke problemer med at få 4 forskellige most. Vi blev så rigelig mætte af dejlig mad.Dejlig stemning og også denne gang mødte vi nogle søde mennesker ,som vi hyggede os med under middagen.
Dog blev jeg noget forundret over at kokken havde tabt en tandstik ned i lagkagen, det var ikke heldigt.
Jeg undre mig også over de på kroen er så strikse med ,man først kan tjekke ind præcis kl. 15.30. Hvor man så kan stå i kø i lang tid, inden man kan få nøglen til værelset. Det er ikke godt og jeg hørte flere i køen var noget utilfredse.Personlig forlod vi vores værelse kl. 8.00 .Og det er så først rengjort til kl. 15.30 !!! Det mener jeg I skal gøre noget ved. Vi ankom kl. 14.30 og da var vores værelse sikkert klart.
Dejligt at se der er gang i renoveringen af kroen. Og hold da op, hvor nogle smukke vaske i har fået på fælles toiletterne.Værelserne er OK. til en enkelt overnatning, men er ikke 4 stjernet.Rigtig god og dejlig mad til middag og meget , meget fin morgenmad.

1  Tak, lenefhertz
Anmeldt 25. juni 2018

Vi havde glæder os ret meget til denne oplevelse, da vi havde hørt vældig meget godt. Må bare sige at vi efterfølgende sidder tilbage med sådan en tjaa følelse. Det startede med en meget sur/fornærmet dame ved tjek ind, da en gæst ikke havde sin bekræftelse med i papirform, vendte hun det hvide ud af øjnene, om prustede opgivende. Det comfort+ værelse vi havde var egentlig ok, men der manglede de sidste detaljer, og det var generelt på kroen. Til aftensmad havde vi den store fornøjelse at blive betjent af den meget service mindede (som den eneste), og flinke tjener Allan. Han vidste helt sikkert hvad han havde med at gøre. Maden var helt super. Vi blev under aftensmaden x flere lovet at vi kunne få vores 6 retter med vin på papir ved tjek ud dagen efter, dette var dog ikke tilfældet da vi endelig skulle tjekke ud, det var med en eller anden undskyldning om at det havde tjernerne ikke nået..... dagen efter vi kom hjem, skrev jeg en mail til hotellet omkring den liste da vi virkelig gerne ville vide hvad mad og specielt vine vi havde fået, men nej igen ingen hjælp at få.
Vi er noget skuffede.

3  Tak, Bettina K
Anmeldt 24. juni 2018 fra mobile enheder

Et dejligt ophold med overnatning, kaffe og kage ved ankomst, 8 rettes gourmet mad med tilhørende vin (8 glas) , og morgenmad inden afrejse .
Ok værelser, lidt kedelige omgivelser. Dygtigt og sødt/ venligt personale. alt i alt Value for Money. 4,5 på en 5 skala.

Tak, Kowling

Rejsende, der kiggede på Slukefter Kro, kiggede også på

Agerskov, Haderslev
Christiansfeld, Haderslev

Har du været i Slukefter Kro? Fortæl om dine oplevelser!