eDreams
Travelocity
Snaptravel
Orbitz.com
Anmeldt d. 30. august 2020

Har kun boet på standartværelser, men der er hvad der skal være.
Flot opdækning til en 8 retters menu, med vinmenu til.
Når retterne og vinene blev serveret, blev de præsenteret af tjenerne på en uhøjtidelig måde. Hyggelig og afslappet stemning.
Et sted man kommer igen, for at nyde maden.
Dejlig morgenbuffet, med lækkert brød, diverse pålæg og oste.

Værelsestip: Bliv tilmeldt deres mailliste, så modtager man mange gode tilbud
Dato for ophold: november 2019
Tak, Is2635
Anmeldt d. 30. august 2020

Var til 40 års jubilæumsfest med 50 deltagere med indkvartering og gourmet middag.
Værelset var ikke det største i verden, men det var rent og det opfyldte mit behov.
Middagen var meget lækker 3 retters gourmet menu og med spændene gode vine fra Portugal og betjeningen helt i top. Morgenbuffeten var helt uovertruffen.

Dato for ophold: august 2020
Tak, iaw2015
Anmeldt d. 30. august 2020

Vi er et par fra Skanderborg, som har besøgt Slukefter Kro nogle gange. Et ophold med en kulinarisk oplevelse af en kaliber, som Slukefter Kro leverer, skal man lede længe efter. Efter en aften bestående af den ene fantastiske mad - og vinoplevelse efter den anden, sover man godt i et af kroens værelser. Og næste morgen er der dejlig morgenkaffe m.m. i kaffesalen. Det skal lige tilføjes, at man om eftermiddagen efter intjek kan nyde eftermiddagskaffen med lagkage i kaffesalen.
Serveringen er topprofessionel med en grundig beskrivelse af hver enkelt ret efter, at den er serveret. Og tjenernes humor er tillige med til at løfte stemningen.

Værelsestip: Spørg personalet ved bestilling. De er søde til at vejlede.
Dato for ophold: december 2019
Tak, 331jorgen
Anmeldt d. 30. august 2020 fra mobile enheder

Skønt ophold med 7 venner, fantastisk mad og vin, vi havde et helt bord for os selv, og fik en rigtig god betjening af tjenerneAlt klappede
Vi har været der flere gange, og vil helt sikkert komme igen

Dato for ophold: december 2019
Tak, ingeliseb2015
Anmeldt d. 30. august 2020

Min mand og jeg var på et 2- dages ophold i maj. Vi boede i en dejlig lejlighed med egen terrasse. Værelset var pænt med en god rengøring. Vi fik fantastisk mad og drikke og servicen var helt i top. Jeg havde valgt juice menuen og min mand vinmenuen, og jeg skal love for at vi fik valuta for pengene. Det er bestemt et ophold vi kan anbefale til andre. Kroens beliggenhed er fin, når man skal udforske den sønderjyske landsdel. Det er bestemt ikke sidste gang vi besøger Slukefter kro.

Værelsestip: Vælg et værelse med terrasse
Dato for ophold: maj 2020
Tak, Dortheogtorben