Anmeldt d. 28. juni 2020 fra mobile enheder

Netop hjem kommet fra 8 retters gourmetophold med vinmenu. Opholdet levede op til vores forventninger - og mere til. Maden var udsøgt, spændende, varieret og flot anrettet på skiftende porcelæn (og varme tallerkener til de varme retter). Vinene var spændende, der blev hældt rigeligt op, ligesom også portionsstørrelserne var yderst tilfredsstillende. Præsentationen af vinene og de enkelte retter var relevant og interessant og på ingen måde "udenadslære". Betjeningen var effektiv og nærværende, selv om hele hotellet var fyldt med flere, store grupper. Vi havde opgraderet til et comfort værelse, og dette var fint, hyggeligt og nyistandsat. Og ikke mindst godt lydisoleret, så vi igen ikke oplevede, at der var mange andre end os denne weekend. Vi kommer gerne igen og vil anbefale opholdet og stedet til andre

Tak, VinniJensen
Anmeldt d. 26. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde inviteret et hold venner på kroens såkaldte gourmet-ophold købt via sweetdeal.dk.

Selve processen med at få bestilt opholdet var lige så besværligt, som de fleste andre beskriver vedr. deals, men til sidst lykkedes det. Dog kun med en “opgradering” af begge værelser til 150,- pr. Værelse.

Middagen var ok, men ikke noget nogen af os vil betegne som Gourmet. Derudover virkede det mest af alt, som om at vores ophold skulle overståes af personalet, tallerknerne blev “smidt”, så flere anretninger tiltede og lign. Kaffe/kage buffeten til eftermiddag var blevet ertstattet med én kop kaffe og to småkager pr mand, som blev serveret efter middagen.

Morgenbuffeten beskrives som overdådig, hvilket absolut ikke var tilfældet. 2 forskellige slags bake off rundstykker, tørt franskbrød og rugbrød, blødkogte æg der havde fået 2-3 minutter for længe, varm smør og ost, fordi intet holdes køligt på nogen måde. Det samme gjaldt juicen. Ikeas brunch tallerken er mere interessant.

Værelserne var triste, meget lydte og med en dør der skulle være låst, for at holde sig lukket. Nåh nej, også har de heller ikke shampoo, hverken på værelserne eller til salg i receptionen.

Vi trøster os med at vi fik dealen ok billigt (1500,- pr værelse), men vi skal absolut ikke tilbage igen.

Tak, LHT1690
Anmeldt d. 25. juni 2020

Virkelig dårlig kundeservice. Havde et deal bevis som skulle bruges senest 12.4 (i Corona tiden). Ringede flere gange i denne periode, men deres tlf var lukket. Da de igen åbner op og jeg herunder får forklaret det hele for chefen, får jeg blot et: "og hvad skal vi så gøre ved det!?". Vi har 1 gang tidligere været på kroen. Maden var ok (kagebordet var ikke noget særligt). Men det var tydeligt hvilket hierarki der er på stedet. Jeg kommer aldrig på slukefter kro igen og vil absolut heller ikke råde andre til at støtte stedet.

Dato for ophold: december 2019
2  Tak, LouiseK1443
Anmeldt d. 24. juni 2020

Vi er kede af det. Husk at tjekke alle betingelser, når I køber en deal til Slukefter. Vi er kommet i klemme angående deres betingelser.
Efter at have hængt i røret 20 minutter +10 min i går+ mailet om de ville ringe mig op, hvilket de ikke gjorde, prøvede jeg at ringe igen i dag. Efter 10 min opgav jeg og mailede nok en gang. Svarede de: bare prøv igen, og hurra efter 5 minutter kom jeg endelig igennem, blot for at få at vide, at det var for sent at få bestilt min deal. Ok. Jeg havde overset at min deal skulle være bestilt inden d. 08. 06.2020, selv om dealen gjaldt til 16.08.2020. Vi er et ældre ægtepar i højrisikogruppen for at blive smittet. Vi havde lagt sedlen væk, men mente at nu turde vi godt vove os ud. Ingen velvilje for vores situation, bare en blank afvisning, så nu kan vi smide kr 1275.00 i skraldespanden. Det skulle have været en stor oplevelse for os. Bare ærgerligt.

Tak, aogbv
Anmeldt d. 11. juni 2020 fra mobile enheder

Slukefter Kro er value for money. De har rigtig gode kokke, der forstår at lave mad og tjenerne er også søde og forberedte. I forhold til, at maden er flot arrangeret på tallerkenen, så går glansen af, når vinene serveres. Man må hellere komme flere gange end at skænke højt i glasset. Dog kan jeg godt se, at det andet er nemmere, når de har travlt, hvilket de altid har.
Vi kom på åbningsdagen efter Corona og hvis man tænker på, at der har været tid nok til, at rette på irriterende fejl på værelserne, så er det ærgerligt, at vandhaner er løse eller skævt sat på. Tænker, at det ville have været smart, at have taget et værelse af gangen. Toiletrulleholderen faldt næsten ud af væggen på det andet værelse, som vi havde. Men generelt er det en fin oplevelse og husk, at have en stor pengepung med, da det koster en del at hygge sig fra baren efter middagen. Høj pris for 0.4 l. fadøl og små drinks. Vi kommer tilbage trods alt, men det er primært kokkens skyld.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, AnneHerskov