Havde bestilt en sweet Deal med 5 retters menu med tilhørende vine.
Betjening, maden samt tilhørende vine var gode. Værelset OK til at sove i, men var af ældre dato. Men pænt og rent.
Betalte ca. 1.200 kr for det hele, hvilket var halv pris af det normale. Såfremt prisen havde været normal pris - 2.400 kr. vurderedes det værende en meget høj pris.
Det har også været muligt at købe deres Sweet Deal med 8 retters menu (200 kr. ekstra), men vi fint mætte at 5 retters menuen

Dato for ophold: marts 2020
Tak, rosenvej136
Anmeldt d. 18. februar 2020

Som udgangspunkt lød aftalen god, to nætters ophold og 8 retters gourmetmiddag med vin lørdag. Men vi tog derfra med blandende følelser. Da regnskabet blev gjort, med tillæg, weekend tillæg samt pris for drikkevare fredag blev den oprindelige pris mere end fordoblet.Der er et gammelt ordsprog der siger, at man får det man betaler for hvilket jeg ved af erfaring i reglen passer. Men når man bruger ordret gourmetophold, så syntes jeg der lægger en forpligtelse for udbyder om at gøre sig ekstra umage og give maden ekstra kærlighed hvilket jeg syntes manglede her.Der var overordnet ikke noget galt med den 8 retters menu som vi fik, men der var heller ikke noget ekstraordinært over den. De 3 fiskeretter var okay, dog var hummerbisquen kold og der var intet tilbehør til tunen, Men kyllingen og vegetar retten var ret ligegyldige og kedelige. Hovedretten var rigtig fin, mens osten og desserten igen skuffede. Vin menuen bestod af 3 gengangere, som og var fra den billige ende af vinskalaen, så vi fik reelt 5 glas forskelligt vin. At vi skulle smage en relativ billig austaralisk shiraz der både var kold og varm var efter min mening et ligegyldigt gimmick, som mere gav mig associationer om at vintjeneren havde givet op eller bare ikke har haft tid til at komme op med noget mere originalt eller ambitiøst.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, 4xdealer
Anmeldt d. 9. februar 2020

Gode værelser, pænt og rent. Maden er noget for sig, lækker lækker 8 rettere fiske menu med dejlig vin menu.
Sødt personale. Morgenmaden er også god. Vi vil gerne opleve stedet om sommeren.
Vi kommer gerne igen

Dato for ophold: januar 2020
1  Tak, Helle25
Anmeldt d. 27. januar 2020

Vi havde bestilt et ophold inclusiv kaffe og kage, 5 retters menu med vin og mostmenu, overnatning i kroværelse samt morgenbuffet. Alt var meget tilfredsstillende, dog skilte aftens menuen sig ud. Den var ganske enkelt fremragende og blev serveret med orientering om hvad retterne indeholdt og oplysninger om de tilhørende vine. I relation til drikkevarer til måltidet, oplevede vi noget, vi ikke havde oplevet før - der blev serveret forskellige most tilpasset de forskellige retter.
Dette blev så krydret med meget venligt og imødekommende personale

Dato for ophold: januar 2020
1  Tak, jan k
Anmeldt d. 10. januar 2020

Min mand og jeg har besøgt Slukefter Kro 3 gange før, og nu ville vi prøve med nytårsarrangementet. Vi begyndte med dejlig gåtur d. 30.12. med fortællende guide, men ikke alle ville gå hele vejen, så halvdelen var begyndt på kaffe og kage, da vi kom, og da var der ikke kage nok tilbage. Der var 1½ lagkage og 3 små stykker af en skærekage til 30-40 mennesker. Efterhånden stod rigtig mange i kø for at få kage og te (kaffe var der masser af). Vi har aldrig før været ude for, at der var for lidt kage. Køkkenet serverede så nogle brunkager, men måtte i gang med at lave flere lagkager. Der kom ikke mere af skærekagen, såvidt vi kunne skønne.Til middagen sad vi ved langborde (for at komme hinanden ved, fik jeg at vide) og tanken var god nok, men med så mange på lille plads, med stole som stod klinet op ad hinanden, og med lydniveau så højt, så kunne man kun tale med sidemanden. Maden var fin, pånær det kød, som jeg fik til hovedret, og som endda var blevet udskiftet en gang. Nytårsaftensdag var der frokostbuffet, som var lækkert. Om aftenen var vi placeret ved et 10-mandsbord, og igen alt for mange mennesker i forhold til lokalets størrelse, så lydniveauet var alt for højt samtidig med musik fra en to-mandsband. Maden var der ikke noget at klage over, og den flaske vin, som vi købte, var også fin. Boblerne og kransekagen kl. 24.00 var også fin. Der var om aftenen d. 30.12. for få til at servere. Nytårsaften gik det ok ved vores bord. Summasumarum, vi kommer gerne igen, MEN ikke til hverken jul eller nytår.

Værelsestip: kroværelserne er simple og forvænt ikke for meget, ellers må man betale for opgradering som kan lade sig gøre.
Dato for ophold: december 2019
Tak, karenmhvid