Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 10. januar 2020

Min mand og jeg har besøgt Slukefter Kro 3 gange før, og nu ville vi prøve med nytårsarrangementet. Vi begyndte med dejlig gåtur d. 30.12. med fortællende guide, men ikke alle ville gå hele vejen, så halvdelen var begyndt på kaffe og kage, da vi kom, og da var der ikke kage nok tilbage. Der var 1½ lagkage og 3 små stykker af en skærekage til 30-40 mennesker. Efterhånden stod rigtig mange i kø for at få kage og te (kaffe var der masser af). Vi har aldrig før været ude for, at der var for lidt kage. Køkkenet serverede så nogle brunkager, men måtte i gang med at lave flere lagkager. Der kom ikke mere af skærekagen, såvidt vi kunne skønne.Til middagen sad vi ved langborde (for at komme hinanden ved, fik jeg at vide) og tanken var god nok, men med så mange på lille plads, med stole som stod klinet op ad hinanden, og med lydniveau så højt, så kunne man kun tale med sidemanden. Maden var fin, pånær det kød, som jeg fik til hovedret, og som endda var blevet udskiftet en gang. Nytårsaftensdag var der frokostbuffet, som var lækkert. Om aftenen var vi placeret ved et 10-mandsbord, og igen alt for mange mennesker i forhold til lokalets størrelse, så lydniveauet var alt for højt samtidig med musik fra en to-mandsband. Maden var der ikke noget at klage over, og den flaske vin, som vi købte, var også fin. Boblerne og kransekagen kl. 24.00 var også fin. Der var om aftenen d. 30.12. for få til at servere. Nytårsaften gik det ok ved vores bord. Summasumarum, vi kommer gerne igen, MEN ikke til hverken jul eller nytår.

Værelsestip: kroværelserne er simple og forvænt ikke for meget, ellers må man betale for opgradering som kan lade sig gøre.
Tak, karenmhvid
Anmeldt d. 2. januar 2020 fra mobile enheder

Vi et et vennepar som tidligere havde haft en god oplevelse med et ophold på Slukefter kro. Derfor bestilte vi to overnatninger fra den 30/12 til 1/1. Vi startede ned en fin gåtur i området med en lokal guide.
Til aftensmaden den 30/12 var vi ca. 64 personer i det rum vi spiste i. Vi sad ved langborde. Stolene stod så tæt, at der stort set ikke var noget mellemrum mellem stolene. Maden var god, men der var for få til at betjene gæsterne.
Nytårsaften var der først frokost buffet i samme lokale som aftensmaden dagen før. Vi kom 10 min efter start på frokosten, hvor alle borde så optagede ud og det var stort set også håbløst at komme til buffeten. Vi gik derfor igen uden frokost.
Nytårsaften var i en større sal med få 4 mandsborde og ellers runde borde til 10 personer. Det var nok kommet ca 1/3 for mange mennesket i lokalet og akustikken var håbløs, så man kunne kun lige tale med sidemanden. Der var også denne aften for få til at betjene de mange mennesker ( vist omring 110 personer).Det var dog søde og venlige tjenere.
Maden var lige som dagen før rigtig fin og vinene ligeså. Desværre kan maden og vinen ikke rette op på oplevelsen med for mange mennesker og dårlig akustik.
Vi undrede noget over at skulle betale 60 kr pr. person for postevand, når vi havde købt en vinmenu. Når man køber vin er almindelig postevand normalt gratis. Men det er selvfølgelig kun en detalje.
Alt i alt gjorde de alt for mange gæster, at det desværre ikke blev den gode oplevelse vi tidligere havde haft, så vi kommer ikke igen

Tak, henrikfaustp
Anmeldt d. 8. december 2019

Slukefter Kro er et rigtig dejligt sted Hvor der er en god service og utroligt dejligt mad.
Vi havde købt os en Deal som var til 2 dages ophold. hvor vi havde fået opgraderet vores værelse til en suite og det kan varmt anbefales det er et dejlig rumligt værelse og badeværelset er stort med spabad. det eneste jeg kan sig der manglede var lidt julestemning på kroen. men ellers var det et sted jeg varmt kan anbefale til andre

Tak, 76birgitteb
Anmeldt d. 6. december 2019 fra mobile enheder

Overnatning i standart værelse, ok senge pænt og rent. Nr 59.
Opholdet havde fået 5 stjerner, hvis badeværelset (brusebad) fungerede men nej badeforhænget var ganske lille og alt for langt, så hele badeværelset sejlede efter kort bad.
Alt andet var til 5 stjerner.

Tak, KirstenNielsen
Anmeldt d. 1. december 2019

Super søde og engagerede medarbejdere gjorde oplevelsen med vinsmagning, gourmetmiddag incl. vinmenu og morgenbuffet perfekt.
Priser alle kan overkomme og oplevelse alle bør unde sig selv inden stedet blever totalt overrendt.

Værelsestip: Skal du andet end sove bør du opgradere værelset
Dato for ophold: november 2019
Tak, rolfmn