Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 8. december 2019

Slukefter Kro er et rigtig dejligt sted Hvor der er en god service og utroligt dejligt mad.
Vi havde købt os en Deal som var til 2 dages ophold. hvor vi havde fået opgraderet vores værelse til en suite og det kan varmt anbefales det er et dejlig rumligt værelse og badeværelset er stort med spabad. det eneste jeg kan sig der manglede var lidt julestemning på kroen. men ellers var det et sted jeg varmt kan anbefale til andre

Dato for ophold: december 2019
Tak, 76birgitteb
Anmeldt d. 6. december 2019 fra mobile enheder

Overnatning i standart værelse, ok senge pænt og rent. Nr 59.
Opholdet havde fået 5 stjerner, hvis badeværelset (brusebad) fungerede men nej badeforhænget var ganske lille og alt for langt, så hele badeværelset sejlede efter kort bad.
Alt andet var til 5 stjerner.

Dato for ophold: december 2019
Tak, KirstenNielsen
Anmeldt d. 1. december 2019

Super søde og engagerede medarbejdere gjorde oplevelsen med vinsmagning, gourmetmiddag incl. vinmenu og morgenbuffet perfekt.
Priser alle kan overkomme og oplevelse alle bør unde sig selv inden stedet blever totalt overrendt.

Værelsestip: Skal du andet end sove bør du opgradere værelset
Tak, rolfmn
Anmeldt d. 23. november 2019 fra mobile enheder

Vi var to par der havde bestilt en deal: ophold med 8 retters gourmetmenu med tilhørende vine.

Vi havde bestilt værelse tættest på restauranten (pga gangbesvær) men fik nr. 24 og 25, som lå ret langt væk. Alle værelser var reserveret så det kunne ikke ændres.

Serveringen startede kl. 18 og tog knap fire timer. Maden var meget veltilberedt og smagte dejligt. Vinene derimod var nærmest udrikkelige. Til flere af retterne blev der serveret den samme vin, hvilket der ikke kunne ændres på. Tjeneren (der var uddannet skolelærer) jokede med det og kaldte selv vinen for tynd Ribena-saft - og tilføjede at den passede godt til en hotdog!

Værelserne var meget små. Der var et lille badeværelse med beskidte plastikforhæng som næsten klistrede til benene når man sad på toilettet.

Morgenbuffeten, som vi altid glæder os til, foregik i en stor spisesal med dårlig akustik. Der var lune rundstykker (fra frost), daggammelt franskbrød, tre slags pålæg, ost og perfekte blødkogte æg.

Kroen er bygget om af flere omgange men mangler en rød tråd. Det er som om der ikke er passion for stedet. De fleste af gæsterne havde bestilt et deal med enten 3, 5 eller 8 retter og det var med til at det hele virkede lidt samlebåndsagtigt.

Det er nok ikke et sted, vi besøger igen.

1  Tak, tanjabhansen
Anmeldt d. 20. november 2019 fra mobile enheder

Vi havde bestilt et ophold med en 6 retters gourmet menu.
Vi har besøgt dem flere gange før og har været meget tilfredse.
Denne gang fik vi et comfortværelse , for at der kunne være varme i badeværelset skulle der være tændt for varmen i selve værelset og da vi bedst kan lide at sove i et køligt rum var badeværelsesgulvet rigtigt koldt , men så sparer de også vandet når det er så koldt at man ikke vil gå i bad.
Så til den 6 retters menu.
1. Ret. Græskarpure , dejlig pure med en god smag desværre blev det overdøvet af et stort stykke syltet asie som jeg ikke synes at det hørte hjemme der.
2. Ret. Fisketerrine , totalt smagsløs.
3. Ret. Svineterrine, meget fin i smagen , måske lidt lovlig fed , det havde været godt med et stykke ristet brød til at opveje det fede.
4. Ret. Langtidstest oksemørbrad , den var bare perfekt.
5. Ret. Ost, Tallegio - jeg synes at man godt kunne have valgt en ost med mere smag i , men det er jo nok smag og behag.
6. Ret. Dessert , fin ret - lækkert.
Vinene var fine og godtafstemte.
Morgenmad - fint morgenbord hvor der var hvad der skulle være.
Alt i alt et skuffende ophold.

Tak, poulh588