Anmeldt 31. juli 2018 fra mobile enheder

Et fantastisk ophold med lækkert mad og udsøgte vine.
Startede med kaffe og en dejlig lagkage.
Præsentation af den fantastiske menu og servering var helt i top. Et positivt og imødekommende personale - afsluttet med en god nattesøvn og et kæmpe morgenbord

Overnattede: juli 2018, rejste med venner
1  Tak, EllinorP33
Anmeldt 19. juli 2018 fra mobile enheder

Wauv - vi er netop kommet hjem fra et skønt ophold, med to overnatninger(fra den 17.-19. Juli) hvor vi den første aften fik en 2 retters menu, med en MEGET fantastisk betjening af en sød sød dame, som vi desværre ikke fik nået at takke (håber at I - Slukefter - vil bringe vores ros videre) Anden aften fik vi en 8 retters menu med vinmenu - HOLD NU OP - hvor var det skønt, og med en meget engageret, vidende og humoristisk tjener (Allan tror vi at han hedder) Vi kan kun anbefale andre at besøge Slukefter Kro. TAK, fra værelse 21, 22 og 23

Overnattede: juli 2018, rejste med familie
3  Tak, Linda Raavig J
Anmeldt 10. juli 2018

De gjorde igen.En fantastisk middag og herlige vine ,afstemt til maden.Herligt.super værelse og venligt personale.Vi kommer gerne igen.Anbefaler det til alle.Vi har været på ophold flere gange,og kommer igen.

Overnattede: juni 2018
Tak, bakkatholt
Anmeldt 28. juni 2018

Havde en overnatning efter en middag i et "Suite med db. spabad og egen terrasse".
Værlset er nyt og derme ikke slidt. Stort værelse, stor bade værelse med spa og med udgang til en terrasse med ude sofa og stole. Der var ikke udsigt fra terrassen, men vejret var godt så der var lidt sol.
Et pænt værelse til en fin pris.

• Overnattede: april 2018, rejste som par
Tak, njespersen
Anmeldt 26. juni 2018

Vi tog et ophold med 8 retter og vine til.
Dette er et sted vi vil vende tilbage til.
Dejlige værelser, hyggelige omgivelser og fantastisk mad.
Selve middagen var en kæmpe oplevelse, med en dejlig tjener der fortalte historier om maden og vinen.
Det skal opleves og for vores del igen.

• Overnattede: juni 2018, rejste som par
Tak, Jan K