“Et super kaffebord”
Anmeldelse af Hopballe Mølle

Hopballe Mølle
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer

Vi var til et super kaffebord på Hopballe Mølle.
Rigtig mange spændende slags flødeskumskager, frugt og kransekage-dessertkager.
Alt var virkelig godt og velsmagende.
Ærgelig, at man skal have mundbind på, når man henter kager og kaffe ved tag selv buffeten.

Dato for besøg: september 2020
Tak, ole h

Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Restauranten ligger helt perfekt og man føler næsten man er kommet til verdens ende.
Mad og servering var virkelig i topklasse og rammerne for et romantisk bryllup perfekte.
Ærgerligt at der ikke er mulighed for at overnatte men ellers helt fantastisk og super professionelt.

Tak, svendk2017
Anmeldt 16. december 2019

Vi er kommet på Hopballe Mølle mange gange til brunch og har fejret både fødselsdage og dåb for familien der. Omgivelserne og udsigten fåes ikke meget bedre her i nærheden.
Desværre oplever vi at service og kvaliteten af brunchen er faldet meget.
Salaterne er kedelige, der er ikke fyldt op af tilbehør, juice-udvalget er skrumpet til 2 slags fra en automat i stedet for de forskellige økologiske juicer man kunne vælge imellem tidligere., ingen blåbærpangekager og tilbehørsudvalget til ostene er også noget mindre. Min mand måtte bede om at få deres ellers lækre ketchup sat på buffeten. 40 minutter efter vi havde sat os fik vi at vide at nu lukkede restauranten om 5 minutter.
Vi savner fornemmelsen af en der tager sig af kunderne, det er nogle søde og unge mennesker der fjerner tallerkener osv, men vi savner alligevel lidt 'en voksen'. Måske også en der kunne sørge for at buffeten ikke så halvtom ud.
Prisen er stadig 298 kr. for en brunch og den pris synes jeg ikke stedet lever op til mere. Det er ærgerligt at kvaliteten i både maden og serveringen ikke lever op til de skønne omgivelser, for det betyder i hvert fald at vi lige tager en længere pause derude fra. Måske burde det have 3 stjerner, men når man kender stedet for hvordan det var for bare et år siden, så kan det ikke blive til mere end 2 stjerner.

Dato for besøg: december 2019
6  Tak, Carina_Alber
Anmeldt 10. november 2019

Dårlig service. Servering af en flok afløser uden styring. 3 retters fast menu, de forudbestilt borde var ikke dækket med vinglas. Bestilte vine og øvrige drikkevarer, dyr rødvin blev ikke åbnet ved bordet - blev stillet bordet - de gik 10 min inden vi fik vinglas.forretten (laks)var det eneste der over middel, andestegen var tør og smagsløst - havde nok forventet at det ville været helt top, når fjerkræ er deres varetegn. Stor portion af ris ala menten, men indeholdte klumper, smagen var ok.
Aftens oplevelse var nærmere en “afspisning” - slet IKKE nærheden af gourmet oplevelse.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, Anne-Mette L
Pia Ø, Marketing hos Hopballe Mølle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. november 2019

Kære Anne-Mette
Jeg er ærgerlig over at du har haft en hel igennem dårlig oplevelse,det er bestemt ikke vores hensigt. Alle borde var forud bestilte, og beslutningen om ikke at dække op med vinglas var vurderet på forhånd. Det er der selvfølgelig både fordele og ulemper ved. Ventetiden på at Jeres vin blev åbnet beklager jeg, det er bestemt ikke i orden.
Det mest optimale er naturligvis hvis man på aftenen har mulighed for at give udtryk for eks. at anden er tør, så tjeneren kan gøre noget ved det. Der vil altid være forskellige meninger om smagen af mad, og i tilfældet med klumper i risengrøden, som blot er risklumper, vidner det om at det er håndlavet. Også her findes der mange holdninger.
Vi kommer ikke udenom at vi ikke har levet op til Jeres forventninger, hvilket jeg er ked af.
Tak for din anmeldelse - det giver os mulighed for at rette op på vores svagheder.
Mvh Pia/ Hopballe Mølle

Anmeldt 3. oktober 2019

IGEN helt fantastisk mad til deres store frokostbuffet, med lækkerier der gør at maven bliver mæt længe før øjnene - AV mavse :-)
Trolig sød, opmærksom og nærværende betjening.
Helt utrolig hyggelige omgivelser, der skal opleves.
De varmeste anbefalinger herfra - vi kommer igen og igen :-)

Dato for besøg: september 2019
Tak, TorbenL221

Rejsende, der kiggede på Hopballe Mølle, kiggede også på

Vejle, Sydjylland
Vejle, Sydjylland

Har du været i Hopballe Mølle? Fortæl om dine oplevelser!