“Dejlig frokost”
Anmeldelse af Jelling Kro

Jelling Kro
Køkkener: Europæisk, Dansk
Anmeldt 18. august 2020 fra mobile enheder

En rigtig god, traditionel, veltillavet frokostplatte med gode råvarer. Professionel, venlig betjening.

Tak, HSoeb

Anmeldt 24. juli 2020

Da vi brokkede os over tørre bøffer og total ringe kvalitet af maden, så blev vi smidt ud har aldrig oplevet noget lignede. Virkelig dårlig mad og service.

Tak, M9665EBallanj
Anmeldt 16. februar 2020 fra mobile enheder

Maden var ringe. Tørt og kedeligt. Smagte ikke af noget. Blev hurtigt for koldt og fik hårde skorper, især pandekagerne var skuffende.
Det var ikke kro-kvalitet.

Dato for besøg: februar 2020
2  Tak, Gormdahl
Anmeldt 25. oktober 2019

Hvad der skulle have været en god afslutning på en hyggelig aktiv dag med vandring på Grejsdalstien og MT tur til Silkeborg, blev mildest talt en skuffende oplevelse. Vi var 4 personer, som alle bestilte klar suppe. Det smagte af... - intet!! Det var bouillon og vand, masser af melboller med frostskader, og i min suppe 2 (to) kødboller. Derudover havde de puttet en blomkålsblanding (!!!) i suppen, som ikke var optøet, så suppen var lunken. Bøfferne vi fik var totalt gennemstegte og tørre, dertil slatne pommes frites. Min mand fik fisk, han sagde fisken smagte godt, så lidt positivt var der da. Til gengæld var sovsen fyldt med klumper. Serveringen udtrykte beklagelse, men tilbød hverken kaffe eller andet som kompensation. Vi kommer ikke igen..

Dato for besøg: oktober 2019
6  Tak, Charlotte Holga... B
Anmeldt 21. oktober 2019 fra mobile enheder

Skuffende oplevelse, ligegyldig betjening, ogdet der blev serveret havde intet med kromad at gøre. Klar suppe var lunken bouillon med ikke helt optøet blomkålsblanding og melboller med frostbites- ingen kødboller. Hakjebøffen var total gennemstegt og tør, til gengæld var porren og gulerødderne rå, pomfritterne bløde og sovsen havde intet med bearnaisesauce at gøre. Servitricen havde inden vi bestilte henvist til pandekagehuset. Det råd skulle vi have fulgt....

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, 493ingerm

Rejsende, der kiggede på Jelling Kro, kiggede også på

Vejle, Sydjylland

Har du været i Jelling Kro? Fortæl om dine oplevelser!