Åben i dag: 00.00 - 23.59
Fantastisk museum

Flot museum og omgivelser. Virkelig et besøg værd. Venligt personale gav os en fin introduktion... læs mere

Anmeldt d. 13. oktober 2020
lenef540
Esbjerg, Danmark
fra mobile enheder
lært om Danmarks historie

En god oplevelse til se ”Danmarks dåbsattest”, og der var en gratis museum overfor kirken som vi... læs mere

Anmeldt d. 28. september 2020
sharongH1314CC

Anmeldt d. 7. august 2020

Altid et besøg værd. Var her første gang som barn og har gennem årene besøgt stedet flere gange. Jellingmonumenterne består af de to runesten, kirken og de to gravhøje. Man kan bestige gravhøjene og i øvrig gå rundt i området, hvor der er flere informationstavler. Overfor har Nationalmuseet en afdeling, som er meget seværdig. Gratis adgang til det hele.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Lene R
Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Meget spændende udstilling, der på flere måder fortæller historien om kongernes og Danmarks historie i Danmark.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, steenild
Anmeldt d. 25. juli 2020

Fantastisk fin museum. Dejlig tur på palissanderturen. Meget meget imødekommende og gæstfrit personale på museet og en spændende levendegørelse af den tid og fundene.

Tak, Shelion3
Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

Kæmpe stor oplevelse, især den guidede rundvisning med Adam, kan stærkt anbefales. Så spændende og nærværende for alle.

Tak, 931mettel
Anmeldt d. 20. juli 2020

Besøget værd, selv om min mand var septisk, en sten er bare en sten, dog ikke Jellingen sten, har været der for rigtig mange år siden, dengang stod de bare ude, nu er museet og historien en oplevelse værd, og at hører lidt om vores aner skader jo ikke, bestemt besøget værd

Tak, ilse s