Anmeldt d. 7. juli 2020

Vi er meget skuffede over denne plads. Den lever overhoved ikke op til hjemmeside og vores forventninger. Alt er slidt. Store problemer med at bade, som i øvrigt koster ekstra. Kortet fungerer ikke som det skal. Opvaskevand koster penge. Vi har aldrig oplevet noget så lavt. ADVARER alle mod at forud booke for mange dage, da pengene ikke refunderes ved afrejse. Der er også virkelig tomt her i højsæsonen. Det forstår vi så godt. Eneste plus er beliggenheden.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 606pernillel
Anmeldt d. 31. juli 2019 fra mobile enheder

Vi nød vores 3 dage i Lundeborg. Fin og rolig campingplads med god beliggenhed til strand. 1 kilometer fra pladsen ligger Lundeborg havn med masser af liv, en købmand og et par spisesteder. Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, 691s_renl
Anmeldt d. 31. juli 2018

Det blev ikke til megen søvn.
Blev nærmest røntgenfotograferet i teltet, når bilerne kørte forbi.
Overraskende manglende hyggelig stemning og gensidig respekt campisterne i mellem.
De få faciliteter der var, var gamle og primitive.
Ikke hvad vi forbinder med hyggelig campingferie.
Heldigvis har vi andre gode erfaringer fra andre pladser, ellers var vores campingliv stoppet brat her.

Værelsestip: Få en plads med udsigt til vandet. Det eneste gode ved denne campingplads.
2  Tak, Tommy S
Anmeldt d. 28. juli 2018 fra mobile enheder

Der blev forlangt forudbetaling.vi betAlte for 3 dage ,men måtte desværre tage hjem efter 2 dage. Ingen refusion for den sidst
E DAG. Pladsen var ellers dyr nok i forvejen. 45kr for strøm. I køkkenet skulle man også betale for varmt vand til opvask. Denne camping pllads. Kommer vi ikke på mere. Syntes det var rent svinde
L hvis det er dk camp standard finder vi fremover andre pladse
Jørgen Vendelbo

T

1  Tak, Jørgen V
Anmeldt d. 20. juli 2018 fra mobile enheder

Vi havde booket en uges camping ferie med familien. Efter 2 dage finder vi ud af at camping fatter havde taget over 500 kr for meget i betaling. Vi gør opmærksom på dette, får pengene - men ikke så meget som en undskyldning. Få dage efter holder vores bil på offentlig vej uden for camping pladsen fra 22-05:45. Den bliver flyttet næste morgen da jeg skal på job. Da jeg kommer ud til bilen hænger dette i ruden.

Øv øv - sikke han forstår at ødelægge stemningen. Han er slet ikke til at komme i nærheden af.

3  Tak, Louise B