Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

En fin familie plads med masser af aktiviteter og en dejlig placering ud til Storebælt. Hvis man ligger lidt væk fra den store vej er der meget mørkt, hvis man skal i service bygning om natten.
Gode faciliteter i pæn stand.

Tak, ravnborg62
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Dejlig ferie under gode forhold...
Børnene har nydt de muligheder og rammer der tilbydes på pladsen... ☺️
Vi blev på pladsen alle dage og benyttede os af Deluxe pakken der indeholdte måltider, badeland, vand,vask og slushice til børnene! Vi har haft det skønt...❤️

Tak, rikkez2020
Anmeldt d. 29. juli 2020

Lige hjemkommet fra Bøsøre skuffet med skuffet på.
Ringede inden vi bestilte for at hører vedr.covid 19 og restriktionerne ingen problemer de havde styr på det og ekstra ansatte til at håndtere dette
Toiletter møgbeskidte og det samme med baderum, har dog ind imellem været heldig med pæne baderum/toilet i bygningen på midten.

Restaurant kun buffet om aftenen, og ingen regler om at bruge handsker alle tager med samme tænger bvadr kiosk/ butik havde absolut intet at komme efter og de fleste gange kun en til at ekspedere derfor laaaaaang kø; man kunne her få pizza ja tak til 68kr og så var det en FRYSEPIZZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Badeland overfyldt og beskidt ej heller ingen regler her.
Pladser på 100kvm er ikke mere end 70.
Ingen anbefalinger herfra og vi kommer ikke igen

Tak, 676trinew
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig god plads med gode aktiviteter og servicen var helt i top.
Lækkert strand område med bar og krappebro til ungerne.
God mad på restauranten. Ungerne var vilde med badelandet.
Vi skal helte sikkert på besøg igen.

Tak, jespera569
Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har nu været på Bøsøre 2 år. Det er en vildt god campingplads. Mange aktiviteter, gode forhold. Rent og pænt. Der er god stemning og personalet er rigtig søde. Badelandet er godt.. Vi kommer i hvert fald igen

Tak, 720stines