“Nytårsmenu - takeaway”
Anmeldelse af Limfjordens hus

Limfjordens hus
Køkkener: Dansk
Anmeldt 1. januar 2021

Fantastisk mad. Højt niveau med masser af smag og twist. Nemt at tilberede/anrette maden i forbindelse med servering.
Kan i den grad anbefales

Dato for besøg: januar 2021
Tak, susanaO3681LF

Anmeldt 9. december 2020

Vi ankom i autocamper og ville have parkeret på de pladser der normalt er beregnet hertil. Desværre ikke muligt. Vi spurgte om vi måtte parkere på P-plads ved Limfjordens hus. Det måtte vi gerne. Vi fik en dejlig efterårs/vintermiddag med god forklaring omkring råvarerne og dertil et par gode flasker vin. Sød og smilende servering med et glimt i øjet. En god oplevelse til meget fornuftige priser.

Dato for besøg: december 2020
Tak, Ringen5b
Anmeldt 5. december 2020 fra mobile enheder

Rigtig fin middag med fire retter. Det var lidt specielt men godt afstemt og med en passende vinmenu. Vi fik desværre ikke så meget ud af udsigten da det var mørkt da vi var der. Lokalet er lidt specielt med meget højt til loftet og mange hårde flader og møbler. Det er fint og stilrent men knap så hyggeligt.
Personalet var lidt usikre og det virkede ikke som om de ikke helt vidste hvad de talte om, når de fortalte om maden og vinen.
Men en god aften til en rimelig pris.

Dato for besøg: december 2020
Tak, 900henriko
Anmeldt 24. oktober 2020 fra mobile enheder

4 retters menu med vin var en fantastisk oplevelse. Byttede and ud for østers uden problemer. God rytme i servering af mad og vin, smukke omgivelser og søde tjenere. Blæksprutte med ponzu og peberrod var super lækkert. Kulmulen var den bedste, jeg nogensinde har fået - tilberedt til perfektion. God kaffe til desserten. Stedet kan varmt anbefales, jeg kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, 993sunnag
Anmeldt 24. oktober 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad, fantastisk betjening og fantastisk beliggenhed... Dejlig aften på Limfjorden hus, hvor alt var i top.

Dato for besøg: september 2020
Tak, JonasLMikkelsen

Rejsende, der kiggede på Limfjordens hus, kiggede også på

Har du været i Limfjordens hus? Fortæl om dine oplevelser!