“Fantastisk gastronomi i topklasse ”
Anmeldelse af Limfjordens hus

Limfjordens hus
Køkkener: Dansk
Anmeldt 17. august 2020 fra mobile enheder

Udsøgt betjening. Skøn atmosfære og fantastisk beliggenhed. Maden var godt sammensat så alle sanser kom i brug. Både på smag og det visuelle udtryk. Skøn at nogen tør at satse på en så skøn restaurant i det vestjyske.håber at de lokaler vil støtte op når vinteren kommer og turisterne ikke er der. Jeg skal tilbage og prøve ny menuer næste gang jeg er på de kanter

Tak, hoffet74

Anmeldt 8. august 2020

Maden er fremragende og fantasifuld. Jeg har aldrig før spist grillet torsk med stikkelsbær. Og alting MEGET veltillavet. Vinene er velvalgte og komplementerer maden på bedste måde.
Dertil den smukkeste solnedgang lige ud til Limfjorden. Fantastisk god oplevelse hvor knap 1000 kr pr kuvert for alt ikke er for meget.

Tak, 627finnh
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Fik frokosten (7 serveringer) som take-away og mage til fantastisk smagsoplevelse skal man lede længe efter. Vores varmeste anbefalinger

Tak, maibrittj2014
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Vi budt velkommen af tjenerne. Vi bestilte menuen med 4 retter. Ret 1 var en frisk moderne version af havtaske. Ret 2 var en perfekt grillet torsk. Ret 3 var lækkert iberico gris med en rigtig god sauce. Til sidst sluttede vi af med en kæmpe portion kokosiscreme med den lækreste havesyre. Vi gik stoppemætte fra restauranten. Maden kom i en lind strøm, så der var god mulighed for social dining. Vi fik en rigtig god betjening, selvom huset var fyldt på en tirsdag aften. Den højeste anbefaling herfra.

Tak, 777kristiansp
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Meget lækker og ny tænkende mad. Vi fik menuen samt en snak og bobler. Det var super lækker og der blev fint tage hensyn lidt mælke allergi. God og hyggelig betjening. Maden bliver serveret med vel smagende vin. Klare en oplevelse der god kan gentages.

Tak, Sifka2000

Rejsende, der kiggede på Limfjordens hus, kiggede også på

Har du været i Limfjordens hus? Fortæl om dine oplevelser!