“Super buffet”
Anmeldelse af Limfjordens hus

Limfjordens hus
Køkkener: Dansk
Anmeldt 19. august 2019

Vandkantsbuffet serveres om søndagen. Fisk i alle afskygninger, super flot. Serveret med en smuk udsigt til Limfjorden og Sallingsundbroen. Venlig og hurtig betjening trods fuldt hus. En skøn oplevelse.

Tak, ukw45

Anmeldt 18. august 2019 fra mobile enheder

Vi bestilte stjerneskud da vi havde hørt godt om den. Den levede op til forventningerne. Pandestegt fisk dampet fisk håndpillede rejer og muslinger og frisk røget laks. Søde tjenere der kunne sit kram

Dato for besøg: august 2019
Tak, jetteb2016
Anmeldt 7. august 2019

Fin og vågen betjening, alt kom bare ind yderst passende, og maden er super - også prisen taget i betragtning

Tak, Finn S
Anmeldt 29. juli 2019

Rigtig god menu og betjening. Fantastisk udsigt, som dog desværre var dækket af gardiner af hensyn til temperatur. Ville være godt, hvis aircondition kunne klare varme sommerdage også.

Tak, Søren H
Anmeldt 21. juli 2019

Flot beliggenhed med udsigt over fjorden, hvis man er heldig med et bord mod vandet. Meget sød og serviceminded personale. Lækre råvarer og flot visuelt anrettet. Rødspætte og svinekæber til hovedret var super - men dagens fisk (havkat) var så lille en anretning, at det mere gjorde sig ud som en forret. Ingen ventetid.

Tak, Kirsten1415

Rejsende, der kiggede på Limfjordens hus, kiggede også på

Har du været i Limfjordens hus? Fortæl om dine oplevelser!