Lilian H

Skønneste Valentineophold med levende lys

Anmeldelse af Hotel Pinenhus
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 16. feb. 2024
Hotel Pinenhus har den mest fantastiske beliggenhed med direkte adgang og udsigt til Limfjorden og øen Mors.
Rigtigt pænt vedligeholdt, meget serviceminded personale og den lækreste mad - har lige været på Valentineophold ;-)
Et ophold hér kan helt sikkert anbefales - uanset om det er sommer eller vinter - og vi kommer helt bestemt igen :-)
Dato for ophold: februar 2024
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Malene Neess Henriksen, Andet hos Hotel Pinenhus, svarede på denne anmeldelse
Svarede 19. feb. 2024
Tak for din fine anmeldelse.
Det er dejligt høre at I har haft en godt ophold.
Vi håber at kunne byde velkommen en anden gang.
0.8 km fra Hotel Pinenhus
Suiten
  • Tripadvisor
0.0 km fra Hotel Pinenhus
  • Tripadvisor
1.6 km fra Hotel Pinenhus
Gratis parkering
Badebro med udsigt til vandrerhjemmet
623 kr.
    36.0 km fra Hotel Pinenhus
    26.8 km fra Hotel Pinenhus
    Vis flere hoteller i Glyngøre
    Anmeldt d. 15. februar 2024

rigtigt skønt sted og god udsigt og stille og roligt. Kan sagtens anbefales til andre .
    fantastisk betjening og rigtig lækker mad og god vin. fine værelser og pænt og rent
    gode parkeringsforhold. pragtfuld natur og lige ud til vandet. Nemt at finde

Dato for ophold: februar 2024
    • Rejsetype: Rejste med venner
    Tak, annie m
    Malene Neess Henriksen, Andet hos Hotel Pinenhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. februar 2024

Tak for den flotte anmeldelse.
    Dejligt at høre at vi levede op til jeres forventninger og håber at kunne byde velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 28. januar 2024

Vi har besøgt Pinenhus 2 nætter (fredag til søndag), og haft et super skønt ophold.
    Vi er 2 vegetarer, som har fået en rigtig fin 3 retters og 5 retters menu, og kødspiserne var også virkelig godt tilfredse.
    Værelserne har en god størrelse, fantastisk udsigt og er perfekt rengjort. For en gangs skyld har vi boet et sted med GODE madrasser! Tak for det.
    En dejlig luksus er, at hvert par fik en flaske vin som vi kunne nye - og den kunne vel og mærke hentes afkølet og nydes når det passede os.
    Virkelig godt personale - lige fra receptionen til de virkelig skønne og friske tjenere.
    Stor ros til alle. Vi er rigtig godt tilfredse og vil anbefale stedet.

Værelsestip: Der er masser af oplevelser i og omkring Pinenhus. Det er både natur, kultur og underholdning.
    Dato for ophold: januar 2024
    • Rejsetype: Rejste med venner
    Tak, karinabjerg
    Malene Neess Henriksen, Andet hos Hotel Pinenhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. januar 2024

Mange tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at alt har levet op til jeres forventninger.
    Vi håber at kunne byde velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 16. september 2023

Skønne omgivelser, lækker mad og dejlige værelser. Levede fuldt ud op til vores forventninger. - venlig og kompetent betjening.
    Beliggenheden lige ud til Limfjorden kunne ikke være bedre. Det var en fornøjelse at nyde den kolde rose på terrassen ved ankomsten

Værelsestip: Bare nyd det hele
    Dato for ophold: september 2023
    Tak, Tove K
    Malene Neess Henriksen, Andet hos Hotel Pinenhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. september 2023

Mange tak for den fine anmeldelse, som vi sætter stor pris på.
    Vi håber at kunne byde igen en anden gang.

Anmeldt d. 15. september 2023 fra mobile enheder

Meget imødekommende personale lige fra reservation til tjek ud.🥰🤩
    Rent og pænt , positivt med spritdispenser mange steder .
    Dejlige værelser med skøn udsigt, og gode senge. Gode velkomstbobler🥂🍾
    Super lækkert mad og betjening i restauranten , kanon udsigt . 🥰🤩
    Følte os meget velkomne, og dejlige mails inden ankomst. 🥰

Dato for ophold: september 2023
    Tak, Roving41423058702

1000 tak for den fine anmeldelse.
    Vi er rigtig glade for at I havde et dejligt ophold og håber at kunne byde velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 25. august 2023

Vores ophold var med 2 overnatninger. 3-retters menu første aften og 5-retters menu sidste aften. Begge aftener var menuerne i topklasse. Ligeledes bød morgenbordet på et stort og varieret udvalg. Vi havde et værelse med udsigt til Limfjorden (kan anbefales).
    Ophold som helt klart kan anbefales.

Dato for ophold: august 2023
    Tak, Stay48388046362
    Malene Neess Henriksen, Andet hos Hotel Pinenhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. august 2023

Tak for den fine anmeldelse. Vi er rigtig glade for, at I havde et godt ophold og håber at kunne byde velkommen igen en anden gang