Hotels.com
Travelocity
Priceline
eDreams160 US$
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Vi kom en familie på 4 personer, vi havde bestilt 2 overnatninger. Vi blev afvist da en af os er fritaget fra coronatest, dette ville de ikke acceptere, uden at ville lytte til grunden, så vi måtte forlade stedet.. fik pengene retur.
Pinenhus overtræder grundloven og paragraf 71
Og Nürnberg konventionen

Dato for ophold: august 2021
1  Tak, ViviH43
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Var på Pinenhus 29 Juli, og blev slet ikke imponeret, havde tilkøbt en 5 retters menu, blomkålssuppen var god men anden forret var lavet i tæt samarbejde med Rema 1000 idet det var blot lidt laksesalat med lidt fennikel på. En mellemret som bestod af en skefuld Sorbet med lidt nøddeflager, frækt at kalde det en ret. Kalvefilet med ubestemmeligt tilbehør, og sejt kød. En udmærket dessert. Lå i sengen og så at loftet var indhyllet i edderkoppespind. Kl 9.45 blev hotellet sat på plejehjemsmode lukket og slukket, dog var der 2 kaffeautomater der ikke virkede. Flotte omgivelser men en dårlig oplevelse. Kør ikke herop, slet ikke pengene værd.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Kmo635
Anmeldt d. 30. juli 2021 fra mobile enheder

Vi havde købt opholdet som deal og udsigten fra restauranten ud mod Sallingsund broen var super flot.
Morgenbuffet var som den skulle være og coronavenligt.
Vi var dog en smule ærgelig over selve værelset der lå med udsigt ud til personaleindgangen og heldigvis var der et vindue på værelset. Det lugtede af indelukkethed da vi ankom. Sengene var OK.
Venligt personale både af tjener og dem i receptionen.

Dato for ophold: juni 2021
1  Tak, SimonHC1989
Anmeldt d. 14. oktober 2020

Min datter og mig,havde fået en smartbox i gave på én overnatning med middag og vi ville så gerne have en overnatning mere,så det bookede vi hjemmefra, og intet problem i det.
Ankommer søndag,og en ok fin første dag,dog virker personalet ikke som de gladeste mennesker i verden!
Mandag skal vi så lige høre,hvad den middag er.. pommes Anna,oksemørbrad og noget sovs.Lyder jo lækkert,jeg siger så min datter er vegetar,så hvad gør vi lige der? Får at vide at det er jo kokkens valg med middagen, og hvis der skal ændres på noget,kommer det til at koste mig et gebyr! Prøver at sige at kødet jo bare ikke skal være der,men evt nogen grønsager/salat i stedet for. Hun siger,i et meget nedladende tonefald,at så skulle vi jo ikke ha' købt en smartbox! Hun holder på,at det vil koste mig et gebyr,hvis noget skal ændres..
Jeg spørger så, om jeg kan få den ene nat refunderet, hvis vi tjekkede ud nu(kl var middagstid) og hun kigger på mig som jeg er total dum nu, og siger nej! Efter en gåtur, siger hun til os,at de helt ekseptionelt ville gå med til kun at give min datter grønsager,men hun vidste ikke hvilke..fair nok!
Da vi skal spise og får vores mad serveret, får min datter noget skalotteløg og artiskok(vendt i smør) og én lille ting mere,kan huske hvad,og jeg får de samme grønsager og oksemørbrad...men INGEN pommes Anna! Prøver at siger det til tjeneren,men får ikke rigtig noget svar. Vi er ret hurtige færdige med at spise,spiste slet ikke op,og tager så heller ikke den sidste overnatning.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, 555anettev
Anmeldt d. 5. oktober 2020 fra mobile enheder

Var der på en deal, værel
se fint nok, men restaurant er ikke pengene værd at vin til totalt opskruede priser, 8 x butikspris ifølge vivino, de skal self. Tjene penge, men alligevel er lige groft nok at man føler sig lidt til grin.
Maden er ikke noget at råbe hurra for, er spændt på morgenmaden, forventer det værste!
Dem der bestemmer her skulle tage på et ophold på Sdr Omme kro, så kan de se hvordan det skal gøres til en fornuftig pris.
Vi tager ikke til Pinenhus igen.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, 12LeifC