Min datter og mig,havde fået en smartbox i gave på én overnatning med middag og vi ville så gerne have en overnatning mere,så det bookede vi hjemmefra, og intet problem i det.
Ankommer søndag,og en ok fin første dag,dog virker personalet ikke som de gladeste mennesker i verden!
Mandag skal vi så lige høre,hvad den middag er.. pommes Anna,oksemørbrad og noget sovs.Lyder jo lækkert,jeg siger så min datter er vegetar,så hvad gør vi lige der? Får at vide at det er jo kokkens valg med middagen, og hvis der skal ændres på noget,kommer det til at koste mig et gebyr! Prøver at sige at kødet jo bare ikke skal være der,men evt nogen grønsager/salat i stedet for. Hun siger,i et meget nedladende tonefald,at så skulle vi jo ikke ha' købt en smartbox! Hun holder på,at det vil koste mig et gebyr,hvis noget skal ændres..
Jeg spørger så, om jeg kan få den ene nat refunderet, hvis vi tjekkede ud nu(kl var middagstid) og hun kigger på mig som jeg er total dum nu, og siger nej! Efter en gåtur, siger hun til os,at de helt ekseptionelt ville gå med til kun at give min datter grønsager,men hun vidste ikke hvilke..fair nok!
Da vi skal spise og får vores mad serveret, får min datter noget skalotteløg og artiskok(vendt i smør) og én lille ting mere,kan huske hvad,og jeg får de samme grønsager og oksemørbrad...men INGEN pommes Anna! Prøver at siger det til tjeneren,men får ikke rigtig noget svar. Vi er ret hurtige færdige med at spise,spiste slet ikke op,og tager så heller ikke den sidste overnatning.