Tripadvisor
Glyngøre
Anmeldt d. 6. oktober 2019

Vi var på alle måder fuldt ud tilfreds med vores 3-dages ophold på hotellet. Vi havde et dejligt værelse i stueplan med en lille terrasse og den skønneste udsigt over fjorden. Værelset i god størrelse med behagelig seng og et dejligt badeværelse. Beliggenheden er super ved det gamle færgested "Pinen og Plagen" mellem Salling og Mors, hvor der nu er udsigt til den flotte Sallingsundbro. Vi nød opholdet meget.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Øjvind N
Anmeldt d. 6. august 2019 fra mobile enheder

Rigtig god beliggenhed
Og vi blev mødt af venligt og prof personale. Ok værelse ikke prangende. Men med udgang til teresse som vi nød meget. Vi fik den 5 retters menu. Var jo lidt bange for det var suppe steg og is. Men heldigvis. Kan de noget. Så jo det var helt i orden. Så alt i en dejlig weekend. Ved Pinen og Plagens anløbs havn på Salling siden

Kommer gerne igen

Hammer

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, larsh662
Anmeldt d. 14. juli 2019 fra mobile enheder

Et fint ophold med rent og pænt værelse. Dog var dynerne lidt for tunge for årstiden. Dejligt med varme i badeværelsesgulvet. Lækker 5 retters menu og skønne vine om aftenen og skøn morgenbuffet med alt hvad man kan ønske sig Anbefalelsesværdig

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, 932sanner
Anmeldt d. 9. juni 2019

Besøgte hotellet i forbindelse med en fiskeaften bestående af en 5 retters fiskemenu.

Vi skulle overnatte, og allerede da vi ankommer bliver vi spurgt, om vi ønsker at afregne nu. Ja, det har vi så aldrig prøvet før, men en gang skal jo være den første.
Vi får også at vide, at alt hvad vi køber i restauranten, ikke kan sættes på værelset med afregnes på stedet.
Har de mon haft mange gæster, der er løbet fra regningen på både værelse og restauranten?
Mens man venter på check ind, er der Kir eller juise på husets regning, hvilket er dejligt og fint.

Værelset var fint og rent, bortset fra lidt spindelvæv over skabet, men det var med den skønneste vandudsigt man kan tænke sig, og der var masser af stikkontakter, hvilket er sjældent.
Garderobeskabet kan kun lukkes halvt op pga. sengebordet, men nu skulle vi jo kun være der en nat, så vi skulle ikke bruge det, men det kunne godt gå hen og blive et irritationsmoment, hvis det var flere dage.

Der var happy hour fra 14-17 i restauranten. 2 drinks for en's pris.
Vi går op og bestiller en Pina Colada, men tænk at man på et hotel så får skænket en færdiglavet drink. Om det var hotellet, der havde lavet det i forvejen eller færdigkøbt, det ved jeg ikke, men jeg forventer da, at man laver det bestilte, når det bliver bestilt.
Der skal dog siges, at den smagte godt.

Hele menuen var overdådig og simpelthen så lækker, og det var de bedste råvarer, der var blevet brugt, så det sad lige i skabet, og kan varmt anbefales.
Vores tjener var meget sød og venlig.
Vi havde bestilt en vinmenu, og forventede nok at vi fik fortalt lidt om de forskellige vine, men nej. Intet.
Vi spurgte hvor en af dem kom fra, og hun måtte kigge på flasken for at finde ud af det. Og ja, så tænkte vi, at det nok var bedst ikke at spørge ind til mere.
Det var da en lille ting, i hvert fald at vide en så simpel ting.
Hun var meget opmærksom og behagelig, men det er bare ikke nok.

Morgenbordet er super lækkert med alt hvad hjertet kan begære, og efter dansk standart er det MEGET flot.

Alt i alt en ok oplevelse, og mht maden er der intet at sætte en finger på, men på andre punkter er der plads til forbedring.

Dato for ophold: juni 2019
3  Tak, 312Hanne
Anmeldt d. 20. april 2019 fra mobile enheder

Efter en helt utroligt ringe oplevelse med både tjener, køkken og receptionist må jeg på alle måder henstille til andre ikke at spilde deres penge på Pinenhus. Beskidt, dårlig betjening og på grænsen til optrækkeri prismæssigt. Maden var sjusket og drikkevarer var urimeligt dyre og elendigt serveret. Helt tydeligt var det at tjeneren ikke var uddannet og efter maden at dømme, gælder det med stor sandsynlighed også kokken. Trods en perfekt beliggenhed formår de ikke på nogen måde at byde en gæst velkommen. 1 stjerne gives for at stolen, trods alt, var god at sidde i.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Anders L