Anmeldt d. 20. april 2019 fra mobile enheder

Efter en helt utroligt ringe oplevelse med både tjener, køkken og receptionist må jeg på alle måder henstille til andre ikke at spilde deres penge på Pinenhus. Beskidt, dårlig betjening og på grænsen til optrækkeri prismæssigt. Maden var sjusket og drikkevarer var urimeligt dyre og elendigt serveret. Helt tydeligt var det at tjeneren ikke var uddannet og efter maden at dømme, gælder det med stor sandsynlighed også kokken. Trods en perfekt beliggenhed formår de ikke på nogen måde at byde en gæst velkommen. 1 stjerne gives for at stolen, trods alt, var god at sidde i.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Anders L
Anmeldt d. 26. februar 2019

Vi havde købt et weekend ophold inkl. 5 retters menu og vi blev ikke skuffede. Kompetent og uformel betjening af uddannet personale. Dejlig mad i rigelige mængder. Særdeles flot morgenbord med alt man kan tænke sig. Udsigt fra såvel restaurant som værelse direkte til Limfjorden med Sallingsundbroen. Hyggelig bar med pænt udvalg. Fri P lige foran hotellet.

Dato for ophold: februar 2019
1  Tak, Kim S
Pinenhus, Receptionschef hos Hotel Pinenhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. marts 2019

Tak for din anmeldelse.
Vi håber at kunne byde velkommen igen en anden gang.
Med venlig hilsen
Malene
Hotel Pinenhus

Anmeldt d. 15. januar 2019 fra mobile enheder

Dejligt hotel, med en fremragende beliggenhed. Værelse med vandudsigt gjorde ikke oplevelsen dårligere. Godt tilbud på en fem retters middag. Ulempe, at skulle forlade værelset senest klokken 10. Kan anbefales.

Dato for ophold: januar 2019
Tak, BentMaigaard
Pinenhus, Receptionschef hos Hotel Pinenhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. januar 2019

Tak for din anmeldelse.
Vi håber at kunne byde velkommen igen en anden gang.
Med venlig hilsen
Hotel Pinenhus
Malene

Anmeldt d. 21. december 2018 fra mobile enheder

Vi havde et ophold med 5 retter, som mest bestod af kød, pommesfrites og sukker. Vi bad dog om, og fik, alm kartofler. Men måltidet manglede grøntsager og sorbetis som 2 retter virkede underligt. Derudover var 3 af retterne overøset med stegte løg. Den hopper vi ikke på en anden gang.

Dato for ophold: december 2018
Tak, MarianneWB
Anmeldt d. 9. november 2018 fra mobile enheder

Pinenhus er et godt hotel uden at være prangende. Vores værelse var et standard værelse med en OK seng. Der var desværre uden mulighed for lave kaffe eller the på værelset det skuffede. Legepladsen udenfor var forhåbentlig ved at blive revet ned og fjernet - så forfærdelig ud.

Dato for ophold: november 2018
Tak, R6594ICjanm