“Lørdag aften og positiv overrasket.”
Anmeldelse af Highland Pub

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
Highland Pub
Anmeldt 15. september 2017 fra mobile enheder

Restauranten er placeret i centret for Dayz Søhøjlandet.
Vi var 2 familier på i alt 10 personer. Vi tager normalt på tur 2 weekend i september hvert år.
De fleste aftner spiser vi i huset, men spiser om lørdagen.
Oprindeligt havde bestilt bord i Silkeborg, men efter en hel dag på tur, så valgte vi Highland Pubben pga tæt på huset.
Prisen var kr. 199 pr voksen og kr. 69 pr barn. Menuen kan findes på nettet og lørdag aften er buffet.

Normalt skuffer buffeter, men praktisk når der er børn med.
Vi blev på ingen måder skuffet. Dejligt udvalg både for store og små. Alle var glade og mætte. Jeg blev meget positiv overrasket og kan kun anbefale stedet.
Er lidt i tvivl om det laves i huset eller er bestilt udefra fx. Slagter. I bund og grund lige meget, da det var rigtig godt.

Meget gerne igen

Tak, jessmoeller

Anmeldt 19. august 2016 fra mobile enheder

Måtte betale 80,- for at en to-årig kunne smage på spareribs buffeten, helt til grin og uacceptabelt. Ville aldrig være sket på en rigtig restaurant uafhængig af et feriecenter.

2  Tak, Linda H
Anmeldt 17. juli 2016

dejlig mad, men ikke mange gæster. Gør ikke nok reklame for sig selv. Søde og hjælpsomme piger / tjenere i restauranten

Tak, Lonenetteberghansen
Anmeldt 29. juni 2016 fra mobile enheder

I forbindelse med et weekendophold spiste vi her. Buffet til 189,- pr. voksen og 69,- pr. barn. Vin, øl og vand ad libitum til 99,- for voksne og 38,- for børn. Maden var simpelthen perfekt. Alt var overraskende godt og velforberedt, indbydende mm. En god oplevelse i skønne omgivelser. Venligt personale.

1  Tak, Lars-Rune S
Anmeldt 20. april 2016 fra mobile enheder

Buffeten lever op til det ellers attraktive prisniveau. Restauranten ligger afsides og hyggelig for enden af "skibakken" og lige op ad golfbanen. Der er lavt placerede børnevenlige retter, og til de voksne er der gode forretter i form af diverse friske salater med varieret og lækkert indhold. Også bredt udbud af hovedretter og desserter. Her er noget for enhver smag.

Tak, Lars S

Rejsende, der kiggede på Highland Pub, kiggede også på

Har du været i Highland Pub? Fortæl om dine oplevelser!