“80,- for en to-årig!!! ”
Anmeldelse af Highland Pub

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
Highland Pub
Anmeldt 19. august 2016 fra mobile enheder

Måtte betale 80,- for at en to-årig kunne smage på spareribs buffeten, helt til grin og uacceptabelt. Ville aldrig være sket på en rigtig restaurant uafhængig af et feriecenter.

2  Tak, Linda H

Anmeldt 17. juli 2016

dejlig mad, men ikke mange gæster. Gør ikke nok reklame for sig selv. Søde og hjælpsomme piger / tjenere i restauranten

Tak, Lonenetteberghansen
Anmeldt 29. juni 2016 fra mobile enheder

I forbindelse med et weekendophold spiste vi her. Buffet til 189,- pr. voksen og 69,- pr. barn. Vin, øl og vand ad libitum til 99,- for voksne og 38,- for børn. Maden var simpelthen perfekt. Alt var overraskende godt og velforberedt, indbydende mm. En god oplevelse i skønne omgivelser. Venligt personale.

1  Tak, Lars-Rune S
Anmeldt 20. april 2016 fra mobile enheder

Buffeten lever op til det ellers attraktive prisniveau. Restauranten ligger afsides og hyggelig for enden af "skibakken" og lige op ad golfbanen. Der er lavt placerede børnevenlige retter, og til de voksne er der gode forretter i form af diverse friske salater med varieret og lækkert indhold. Også bredt udbud af hovedretter og desserter. Her er noget for enhver smag.

Tak, Lars S
Anmeldt 19. marts 2016 fra mobile enheder

Vi spiste på Highland Pub idag. Det var rigtig dejlig frokost og god betjening. God burger, gode sandwich og børnekyllingespyd.

Tak, 559rasmush

Rejsende, der kiggede på Highland Pub, kiggede også på

Har du været i Highland Pub? Fortæl om dine oplevelser!