“Super kaffebar et uventet sted”
Anmeldelse af Havnebyens Kaffebar

Havnebyens Kaffebar
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Vi fandt tilfældigt denne kaffebar. Det så spændende og lækkert ud, og vi blev absolut ikke skuffede. Vi fik den skønneste kop kaffe og en lækker persisk brunch.
Grunden til fire og ikke fem stjerner er udelukkende pga de fysiske rammer. Og så synes jeg, det skulle være tydeligere, hvor lækker mad og drikke, man kan få. Special kaffe, special øl og lækker økologisk mad. Det er til 5 stjerner.
Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Primadonnaen

Anmeldt 16. juli 2021

Vi fik cappucino og is kaffe og det var god kaffe til en ok pris. Hyggeligt sted som helt klart kan anbefales.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, HenrikML
Anmeldt 14. juni 2021

Alt er i top mht kaffen, maden og service. Men det er mere et lille kulturhus med diverse madkulturer end blot en kaffé. Sanaz f.eks. er en fremragende kok og skaber de mest vidunderlige persiske fusionsretter. Kan stærkt anbefales.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, jonathancP9322XY
Anmeldt 28. februar 2021

Fantastisk kaffe ☕ imødekommende personale, og hyggelige omgivelser. Skal prøve deres lækre sandwicher næste gang

Dato for besøg: februar 2021
Tak, JacobJ1190
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Små tapas med dejligt brød.
Uhøjtidelig stemning og god betjening, som hele tiden var opmærksom på gæsten.
Vi glæder os til komme igen

Tak, Niels Lundby R

Rejsende, der kiggede på Havnebyens Kaffebar, kiggede også på

Havnebyen, Odsherred

Har du været i Havnebyens Kaffebar? Fortæl om dine oplevelser!