COVID 19

God rengøringsstandart på hele færgen incl toiletter. Betjeningen i cafeteriet var dog uvenlig og... læs mere

mettef566

michaelaM8336JQ
Vamdrup, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 31. juli 2020

Vi sejlede til og fra Samsø denne sommer. Begge gange foregik det ganske fint og ordentligt. Ingen problemer over hovedet. Udvalget i bistroen er ret begrænset, vi fik sandwich og en rejemad og det smagte faktisk fint og til en rimelig overkommelig pris.

Tak, 342rose_
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Hurtig og kompfortabel sejltur på kombardo-Expressen. Har i mange år sejlet med Mols-linjen fra Aarhus til Sjællands odde og omvendt, uden de store problemer. Færgen er hurtig og sejlturen behagelig - selv på dårlige vejrdage. Klart den Bedste samt billigste måde at komme fra Jylland til Sjælland og omvendt

Tak, jonasi711
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Det var højsæson og færgen var tæt pakket. Det virker næsten som om bilerne var smidt ind på kryds og tværs, men personalet havde fint styr på det.
Der var mennesker overalt og stopfyldt - faktisk lidt bekymrende i en Corona-tid.
Men turen gik hurtigt.

Tak, michaelaM8336JQ
Anmeldt d. 12. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har altid været glade for Molslinjen og nyder dens indsejling hver dag fra vort hjem. Den er punktlig og præcis og smuk at se på.
Vi har været med 3 gange i Corona- perioden, og senest primo juli, hvor man havde hævet antallet af indtag. De 2 gange var vi med sammen med få mennesker, fordi Mols hele tiden ikke fyldte båden op til det tilladte af hensyn til passagererne.
Vi var med på weekenden for 14 dage siden, da sommerferien startede, og her var mange med, da Mols samtidigt øgede indtag til det, man måtte hele tiden. Pudsigt nok er vi mennesker blevet vant til stor plads omkring os, så vi skulle lige vænne os til det nye. Men deres Covid- løsning fandt vi rigtig godt løst. Faktisk hjalp personalet med at finde pladser, så alle sad rigtigt og der var skilte og sprit alle vegne
Så ris til Mols for at indkøre den tilladte virkelighed, og I var gode til at hjælpe på plads.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, 748Rita
Anmeldt d. 27. juni 2020 fra mobile enheder

Har altid været rigtig glad for Molslinien, men deres holdning og ansvar overfor Covid-19 er skræmmende. De fyldte vores afgang til briste punktet, der var knap stoler nok til alle, og de opfordret passagerne til at gå rundt og købe mad og kaffe.
Begrænset kapacitet stod der på deres hjemmeside, ved ikke hvor de mener? Ikke på vores afgang - nogen burde se på antallet af passager, det var helt galt og typisk eksempel på penge betyder bare mere i sidste ende.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, 814famg