eDreams
FindHotel
Priceline
Agoda.com
Anmeldt d. 22. juli 2021 fra mobile enheder

Frokost i hyggelige omgivelse. Vi valgte en rostbeef samt laksesandwish.

Brødet var meget sejt og svært at skære i, så det var godt vi havde gode tænder

Smagen fejlede ikke noget og lemonaden kan bestemt anbefales.

Fin og ok oplevelse uden at klokkerne ringer, men det behøver de jo ikke hver gang

Pris pr sandwish 65 kr

Dato for ophold: juni 2021
Tak, A-Anmelder
Anmeldt d. 24. oktober 2020 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg havde lejet et værelse for en enkelt nat, og det er ikke sidste gang vi har gjort det .... kan godt anbefales.

Pænt og ren værelse.
God betjening
Der var ingen fjernsyn på vores værelse, men bøger på bogreolen :-)

Prisen var incl. morgenmad, som var prima, næste gang skal vi også ha' aftensmad med ..... vi så menukortet, og det så ganske pænt ud.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, munkedal
Anmeldt d. 3. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde 2 overnatninger på er familie værelse med morgenmad, ligger helt fantastisk og morgenmaden er helt i top. Ejeren er utrolig venlig og imødekommende helt sikker et sted som kan anbefales vi kommer gerne igen. Der er dog noget lyt mellem værelserne. Kom ud og støt de danske hoteller

Dato for ophold: maj 2020
1  Tak, mariannes153
Anmeldt d. 28. juli 2019

Lige hvad vi havde brug for. Hyggeligt, enkelt og ærligt sted. Gammelt og charmerende. Gode senge og hyggelige nyrenoverede værelser i badehotelstilen. Følte sig hensat til en anden tid, kaffe i gårdhaven og 100m til skøn strand. Sød værtinde.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, 472trineb
Anmeldt d. 10. juni 2019 fra mobile enheder

Skønt lille klassisk badehotel med havet nærmest i baghaven, skønne rene og hyggelige værelser, dejlig morgenmad og en lækker lille cafe med god kaffe og gode cocktails som kan nydes på terrassen eller i haven. Meget venligt og imødekommende personale.
Oplagt sted at lade batterierne op i rolige og naturlige omgivelser.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, stinehk