“116.00 DKK for at smage min egen mavesyre”
Anmeldelse af Master Thai Cuisine

Master Thai Cuisine
Anmeldt 13. august 2020

Genialt spisested, såfremt man ønsker dårlige råvarer og lysten til at mærke sin gag-refleks Kan anbefales i følgende situationer; tortur, hævn, skilsmisselyst og erstatning til afføringsmiddel.

Tak, pvburleigh

Anmeldt 25. juni 2020

God autentisk Thai mad som fåes i den styrke som man ønsker.
Mange lækre retter at vælge imellem.
Venlig betjening.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, annemettehilsleva
Anmeldt 28. februar 2020

Alt var uspiseligt.
Lunken mad incl ris.
Kødet smagte forfærdeligt
Slatne mosede riflede pomfrites.
Jeg sætter aldrig mine ben i den restaurant igen.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Mamapoco
Anmeldt 17. februar 2020

En nystartet Thairestaurant i byen tæt på stationen i lyse og venlige lokaler.

Gode hovedretter og man går ikke sulten fra bordet.

Selvom der på menukortet var anført desserter, var det ikke muligt at bestille det.
Ligesom udvalget af drikkevarer ikke var det største. Når drikkevarer står på menukortet forventes det, at man kan få det.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Livsnyderen2014
Anmeldt 10. oktober 2019

Dejlige søskende der driver denne restaurant, med virkelig originalitet og rar betjening. Altid med et smil på.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Hanne Hilslev R

Rejsende, der kiggede på Master Thai Cuisine, kiggede også på

Har du været i Master Thai Cuisine? Fortæl om dine oplevelser!