udemærket take away mad

Anmeldt d. 14. januar 2020
olsen123
Liseleje, Danmark
udmærket mad!

udmærket mad og meget af det. Vi havde begge bestilt menu og der var masser af mad. ganske lækkert... læs mere

Anmeldt d. 5. august 2018
tinou898
Liseleje, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 14. januar 2020

ikke et sted man kører langt for men ualmindeligt flinkt personale , som trods deres altid store travlhed har en sjov bemærkning eller hygger om deres kunder - maden er som nærmest alle andre pizzariaer .men med skiftende bunde i pizzaen - der er en der altid laver den for tyndog en der laver den så den er brændt . de skal lære at spare lidt på olien da pizzaen ofte svæmmer væk i olie - ikke noget jeg husker særligt fra dette sted udover at det er gode råvarer , vi har tit benyttede det . da vi boede tæt på- rent og pænt sted men desværre ikke med de bedste parkeringsmuligheder . en middelkarakter herfra

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, olsen123
Anmeldt d. 5. august 2018 fra mobile enheder

udmærket mad og meget af det.
Vi havde begge bestilt menu og der var masser af mad.
ganske lækkert fastfood

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, tinou898
Anmeldt d. 2. oktober 2017 fra mobile enheder

God venlig betjening og fremfor alt. Rigtig gode pizzaer.
Let tilgængelig.parkering bag stedet. Helt rimelige priser.

Dato for oplevelse: september 2017
1  Tak, Finn M
Anmeldt d. 29. juli 2017 fra mobile enheder

Ok pommes frites,
Spiselig pizza
LAAAAAAAAAAAAAAAAAG ventetid, efter 55min, hvor folk rendte ind og ud, efterlyste jeg min mad, og hov den havde de vist glemt, fik ikke en undskyldning, blot et let rysten på hovedet.
Fik en rigtig og en forkert pizza ,da jeg endelig fik min mad, og da det var ud af huset blev det først opdaget da vi kom hjem.

Jeg kommer der ikke mere.

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, JimmiJ53