“Hyggeligt sted”

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
Le Papillon

Dejlig mad, god betjening, skal måske vente lidt for længe på maden. Skønt sted når man kan sidde udenfor, og følge livet i byen. Strand og vand lige ved siden af.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, AnneDorteM1

Anmeldt 23. juli 2020

Dårligste med (decideret ulækkert) vi nogensinde har fået i Danmark. Uengageret betjening. Ringe fra ende til anden.

Tak, jivajakob
Anmeldt 10. juli 2018

Vi ventede længe på bare at få et menukort til frokost
Vi kunne se,at de andre gæster sad også og ventede.
Der var kun 1 servitrice.
Da vi havde ventet i 20 min og stadig ingen betjening havde fået,
Rejste vi os og gik hen på en anden restaurant .
Dette var på en hverdag

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Joan A
Anmeldt 5. november 2017

Lidt tilfældigt faldt vi indenfor i "slyngelstuen" og blev mødt med smil og hygge. Der er autentisk værtshusstemning hvor man føler sig godt tilpas.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Jan E
Anmeldt 7. august 2017

Vi var derude for nogle år siden, og kommer absolut som flere andre, ikke der mere.
Vi bestilte mad, og ventede i vel, en lille time.
Der var meget larm fra køkkenet og meget højt fuldemandssnak, selv tjeneren var beruset.
Dårlig kød, iskolde kartofler, og lunken sovs.
2 borde ved siden af os fik mad hvor sovsen var iskold, de nægtede at spise der, og forlod uden at betale.
Vi klagede, og fik en gang fuldemandsvås, betalte vore drikkevarer og også som andre forlod stedet.
En skandale af rang, kommer der aldrig mere..

Dato for besøg: oktober 2016
10  Tak, snoopy2004500

Rejsende, der kiggede på Le Papillon, kiggede også på

Liseleje, Halsnæs

Har du været i Le Papillon? Fortæl om dine oplevelser!