649 kr.
Refusionsberettiget før fre. 15. mar.
Morgenmad inkluderet
Forudbetaling er ikke nødvendig
Priceline
1.149 kr.
Refusionsberettiget før lør. 16. mar.
Morgenmad inkluderet
Forudbetaling er ikke nødvendig
Få bonusser med One Key
Anmeldt d. 21. oktober 2023 fra mobile enheder

Skøn sted. Hyggelige værelser med super gode senge, dyner og der er lækre håndklæder. Badeværelse var mindre hyggelige men er ok ( der skal gøres rent i fugerne :))
SKØN morgenmad, med alt mulig lækkert! Brunsviger var den beste jeg smagte i mit liv!😀

Dato for ophold: oktober 2023
Tak, MarjanaG25
Anmeldt d. 6. oktober 2023

Fint fødselsdagsarrangement - dejlig mad og meget fin betjening.
Alt var som vi havde aftalt, med fin borddækning, helt igennem en behagelig
stemning.
Vi har "brugt" Fjelsted Skov før, og vil komme igen når mulighed byder sig

Dato for ophold: september 2023
Tak, Hans H
Anmeldt d. 28. august 2023

Holdt min 70 årige fødselsdag på Fjelsted skov kro. Endnu en dejlig fest hvor man føler sig velkommen. En stor tak til alt personalet som er dygtige, søde og imødekommende. Dejlig mad, kager, vin og diverse og overnatning med super morgenmad. Smukke omgivelser til en god tur i haven. Vi glæder os til at komme igen. Anitta Thyboe.

Værelsestip: Dejligt sted at holde fest.
Dato for ophold: august 2023
Tak, Anitta T
Anmeldt d. 23. juli 2023

Vi holdt vores bryllup på Fjelsted Skovkro. Maden var virkelig lækker, servicen var super og personalet var meget opmærksomme på at tilpasse maden efter diverse indslag.
En rigtigt god oplevelse og vi vil bestemt holde fremtidige arrangementer her.

Dato for ophold: juli 2023
Tak, Lise G
Anmeldt d. 18. juli 2023 fra mobile enheder

Et virkelig hyggeligt sted.
Hyggelige omgivelser med skov og dyr.
Morgenmaden var lækker og simpel, men hjemmelavet.
Værelset var rigtig fint.
Parkering super fin.
Vi kørte til Middelfart og det er også en rigtig hyggelig by.
Vi kommer gerne tilbage.

Dato for ophold: juli 2023