“Dronningmølle”
Anmeldelse af Il Vero

Il Vero
Prisklasse: 50 kr. - 399 kr.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 17. maj 2024 fra mobile enheder

Venligt og søde personale
Hyggeligt
Super gode pizza .Meget gode is
Børnevenligt. Gratis slikkepind til børn Pænt og rent .

Dato for besøg: maj 2024
Tak, Liseschwartz

Anmeldt 1. august 2023 fra mobile enheder

Altid dejlig og velsmagende italiensk mad♥️🇮🇹
Venligt og imødekommende personale og er tilstede når behovet er der.

Anbefaler deres tiramisu

Dato for besøg: august 2023
Tak, Tina L
Anmeldt 9. juni 2023 fra mobile enheder

Ligegyldig smag, ingen kælen for maden. Hjertemuslingerne var erstattet af udefinerede muslinger og pastaen drev af smør.
Uengageret betjening.
Alt for dyrt for middelmådighed.

Dato for besøg: juni 2023
Tak, 604susannep
Anmeldt 16. april 2023

Vi bestilte to pizzaer til take-away. En "Hawaii" til kr. 129 og en "Pepperoni" til kr. 119. Udover en total overpris for to almindelig størrelse pizzaer, så var de overtilberedte og tørre med alt for tynd bund og for lidt fyld på. Ikke pengene værd og optrækkeri fordi de er de eneste i Dronningmølle. Helt andre priser i Hornbæk og Gilleleje.

Dato for besøg: april 2023
Tak, nordicassetg
Anmeldt 1. november 2022

Perfekt tilberedt italiensk mad - rigtig god stemning - alt i alt en perfekt aften.
Restaurantens personale serverer med humor og uden lange ventetider. Værd at genbesøge. Dog er restauranten lukket i efterårs og vintermånederne (sommerhusområde).

Dato for besøg: august 2022
Tak, T1279BTwaltert

Rejsende, der kiggede på Il Vero, kiggede også på

Hornbæk, Helsingør Kommune
Helsingborg, Skåne

Har du været i Il Vero? Fortæl om dine oplevelser!