København Card

Sådan kan du opleve Rudolph Tegners Museum
København Card
874 anmeldelser
fra 63,09 US$

Bortset fra museet udefra ligner tilløbet til en nazi bunker, måske danmarks’ grimmeste bygning, så bød museet indendørs på mange spændende skulpturer. Tillige en flot udstilling af billeder malet af Peter Ravn - Faldet. Umiddelbart ikke det letteste sted at komme til for folk i kørerstol. Nok heller ikke egnet til mindreårige personer.

Dato for oplevelse: juli 2022
Tak, lassetripsen

Vi har besøgt statueparken flere gange, hvor vi har nydt naturen, landskabet og de unikke statuer.
Nu kan området imidlertid kun besøges iført gummistøvler pga. de mange fårelorte på stierne. Iført almindeligt fodtøj går al opmærksomheden på at undgå at få lort på skoene. Så ingen anbefaling herfra. Et godt udflugtsmål er virkelig ødelagt.
Som et ekstra minus er parkeringspladsen belagt med grus, så regn med en eksta støvsugning af bilen, når I kommer hjem.

Dato for oplevelse: juli 2022
Tak, 496flemmingb
Anmeldt d. 8. september 2021

Rigtig fin gåtur derud. Stort område, hyggelig cafe med lækker kage, hvor man kan sidde udenfor og nyde naturen.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, anittahole
Anmeldt d. 20. august 2021 fra mobile enheder

Det er et flot museum. Bestemt et besøg værd. Det styrtede ned så vi sprang parken over. Men den er fin. Og msn kan tage kaffen der hvis vejret er godt. Ellers er der en Café bag museet

Dato for oplevelse: august 2021
1  Tak, AnetteOHH
Anmeldt d. 17. juli 2021 fra mobile enheder

Spændende at besøge ....glæder os til at se skulpturer i området herefter.
Dygtig dygtig kustner.
Imporneret over hvor store skulpturer skabeloner er og se dem rundt i prken.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Lone Lindgaard K