Besøg i regnvejr

AnetteOHH
Greve Kommune, Danmark
fra mobile enheder
Flot og imponerende

Spændende at besøge ....glæder os til at se skulpturer i området herefter. Dygtig dygtig... læs mere

Anmeldt d. 17. juli 2021
Lone Lindgaard K
fra mobile enheder

Det er et flot museum. Bestemt et besøg værd. Det styrtede ned så vi sprang parken over. Men den er fin. Og msn kan tage kaffen der hvis vejret er godt. Ellers er der en Café bag museet

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, AnetteOHH
Anmeldt d. 17. juli 2021 fra mobile enheder

Spændende at besøge ....glæder os til at se skulpturer i området herefter.
Dygtig dygtig kustner.
Imporneret over hvor store skulpturer skabeloner er og se dem rundt i prken.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Lone Lindgaard K
Anmeldt d. 1. oktober 2020 fra mobile enheder

Besøgte museet på en efterårsdag. Meget store og flotte statuer i gips og bronce. Nemt at overskue. Der var mange størrelse modeller. Flot at se de mange buster af familie, ham selv og kendte personer. Gik i den flotte lyngpark - Rusland - med imponerende bronce skulpture.
Meget spændende oplevelse. Billig entre 50 kr.
gor pensionister.
Hilsen A og N

Dato for oplevelse: oktober 2020
Tak, 703nielsr
Anmeldt d. 14. september 2020 fra mobile enheder

Fantastisk område med kunstværker både inde og ude. Udendørsområde er gratis. Absolut et besøg værd.

Dato for oplevelse: august 2020
1  Tak, vnm1962
Anmeldt d. 4. august 2020 fra mobile enheder

Tak for en fantastisk oplevelse for hele familien
Måtte dagen efter til Helsingør og se hans værker i byen
De tre danserinder gjorde sig utroligt smukt, blandt lyng og andre smukke blomster

Dato for oplevelse: august 2020
2  Tak, jeanneLynard