København Card

København Card
874 anmeldelser
fra 63,09 US$
Anmeldt d. 1. oktober 2020 fra mobile enheder

Besøgte museet på en efterårsdag. Meget store og flotte statuer i gips og bronce. Nemt at overskue. Der var mange størrelse modeller. Flot at se de mange buster af familie, ham selv og kendte personer. Gik i den flotte lyngpark - Rusland - med imponerende bronce skulpture.
Meget spændende oplevelse. Billig entre 50 kr.
gor pensionister.
Hilsen A og N

Dato for oplevelse: oktober 2020
Tak, 703nielsr
Anmeldt d. 14. september 2020 fra mobile enheder

Fantastisk område med kunstværker både inde og ude. Udendørsområde er gratis. Absolut et besøg værd.

Dato for oplevelse: august 2020
1  Tak, vnm1962
Anmeldt d. 4. august 2020 fra mobile enheder

Tak for en fantastisk oplevelse for hele familien
Måtte dagen efter til Helsingør og se hans værker i byen
De tre danserinder gjorde sig utroligt smukt, blandt lyng og andre smukke blomster

Dato for oplevelse: august 2020
2  Tak, jeanneLynard
Anmeldt d. 30. juli 2020

En oplevelse at besøge Tegners univers både indenfor i det lille museum og i de storslående omgivelser udenfor. Den hyggelige ligge café er også et besøg værd.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, daytripperDK
Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Dejligt besøg på Rudolph Tegner museum og have. Flotte figurer med imponerende detaljer, yndefulde og smukke. Enkelte lidt bombastiske. Også fin bygning efter den er blevet renoveret. Synd København ikke ville have danserindbrønden stående eller andre værker bortset fra Finsen statuen ved Rigshospitalet.
Absolut et besøg værd. Og så har de pensionistrabat.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, Hellebj