København Card

København Card
891 anmeldelser
fra 63,09 US$
Anmeldt d. 30. juli 2020

En oplevelse at besøge Tegners univers både indenfor i det lille museum og i de storslående omgivelser udenfor. Den hyggelige ligge café er også et besøg værd.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, daytripperDK
Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Dejligt besøg på Rudolph Tegner museum og have. Flotte figurer med imponerende detaljer, yndefulde og smukke. Enkelte lidt bombastiske. Også fin bygning efter den er blevet renoveret. Synd København ikke ville have danserindbrønden stående eller andre værker bortset fra Finsen statuen ved Rigshospitalet.
Absolut et besøg værd. Og så har de pensionistrabat.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, Hellebj
Anmeldt d. 15. marts 2020 fra mobile enheder

Utroligt flot område, fascinerende landskab med kreaturer tæt på. Absolut et besøg værd også selv om selve museet er lukket.

Dato for oplevelse: marts 2020
2  Tak, KimWestphalH
Anmeldt d. 12. februar 2020

Hvad enten man bryder sig om de ekspressive skulpturer af Rudolf Tegner eller ej, er det altid en oplevelse at besøge museet og ikke mindst det kæmpe store omgivende areal (kaldet Rusland) med skulpturer af kunstneren. Selve museet er en stor (grim??? - forskellige meninger) kasse, men indenfor er der oplevelser.

Dato for oplevelse: juli 2019
2  Tak, Karsten D
Anmeldt d. 12. oktober 2019 fra mobile enheder

At se bygningen var en oplevelse, men at træde ind gennem døren og se Tegners skulpturer, nogle af den kæmpestore, var virkelig en oplevelse af de store.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, HeleneJ954