En lille næsten skjult perle

Et rigtigt godt sted at bruge et par timer. Rudolph Tegner har lavet nogle spændene skulpturer... læs mere

Anmeldt d. 6. juli 2018

Uldahl
Hornbæk, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 6. juli 2018 fra mobile enheder

Et rigtigt godt sted at bruge et par timer.
Rudolph Tegner har lavet nogle spændene skulpturer. Muset ligger i et helt fantastisk naturområde. Traktørstedet er også rigtig hyggeligt og nærværende.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, soerenvaernstroem
Anmeldt d. 6. maj 2018 fra mobile enheder

Området kaldes Ruslands Bakker og et fantastisk landskab. Istiden har skabte de fantastiske lyngbeklædte bakker. Gamle egetræer og den danske kunstner Rudolph Tegners skulpturer.

Lyngbakkerne blomstrer i august måned.

Et unikt sted i Nordsjælland

Dato for oplevelse: maj 2018
Tak, Uldahl
Anmeldt d. 23. marts 2018

Parken/området omkring museet er pragtfuldt til vandreture.
Lyngklædte bakker og egetræer. Området græsses af får, så hunde ingen god ide.
På området nær museet er statuerne placeret.
Ved siden af museet er der en lille cafe, til lidt varmt efter gåturen.

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, Soren1958
Anmeldt d. 3. oktober 2017

Vi besøgte kun parken, da vi var sent på den – og vejret var godt. En fantastisk oplevelse at se skulpturerne i naturen. God kombination af natur og kultur. Bestemt værd at køre efter.

Dato for oplevelse: september 2017
Tak, 496ash
Anmeldt d. 14. september 2017 fra mobile enheder

Hvis vejret er godt, så er dette sted perfekt til en gåtur og picnic. Tegners figurer er smukt placeret rundt i parken. Og stierne giver meget varieret kik på natur og kunst. Museum viser hvor produktiv Tegner var.

Dato for oplevelse: september 2017
Tak, camillak534