“Hyggeligt sted”
Anmeldelse af Restaurant Brøl

Restaurant Brøl
Anmeldt 27. juli 2019

Hyggeligt lille sted, som gemmer sig lidt ved siden af købmanden. God betjening og virkelig god risotto.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, vilebaek1973

Anmeldt 14. juli 2019 fra mobile enheder

Bøfferne havde fået lidt for meget og bearnaisen var ikke så vellykket. Kvaliteten på kødet virkede god og tilbehør også ok.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 751rasmusp
Anmeldt 6. juli 2019

Dejligt sted i Asserbo med utrolig venlig betjening og virkelig møre bøffer. Vinkortet er dejligt afbalanceret og øllen er lavet i huset. Brøl er bestemt er besøg værd, om det er til frokost eller aften. Vi gik i hvert fald glade og mætte derfra.

Tak, Shujinko1986
Anmeldt 22. juni 2019 fra mobile enheder

Utrolig mørt kød, fint tilbehør og meget fair priser. Kokken kommer selv rundt til samtlige borde og tjekket at alt er som det skal være.

Tak, haurdahl
Anmeldt 5. juni 2019 fra mobile enheder

Super hyggelig restaurant med nærværende og venlig betjening, lækker laks, mør bøf og forfriskende koldskål med hjemmebagte kammerjunker og danske jordbær, meget rimelige priser.

Tak, simonp318

Rejsende, der kiggede på Restaurant Brøl, kiggede også på

Frederiksværk, Halsnæs
Liseleje, Halsnæs

Har du været i Restaurant Brøl? Fortæl om dine oplevelser!