“Dejligt med ny lokal restaurant ”
Anmeldelse af Restaurant Brøl - LUKKET

Restaurant Brøl
Prisklasse: 14 US$ - 109 US$
Anmeldt 16. marts 2019 fra mobile enheder

Det er ikke højsæson i Asserbo for restauranter midt i marts, så der var ikke mange gæster i restauranten, vi talte 10 inklusive os selv. Lokalet er indrettet i en moderne minimalistisk stil, fint og stadig hyggeligt, med udsigt til køkkenet. Vi bestilte 3-retters menuen til 299 kr, bestående af smørstegte kammuslinger med rå fennikel skåret tyndt og marineret, lækkert og veltilberedt. Herefter 300 g ribeye med pommes fritter og henholdsvis bearnaise - og rødvins sauce. Vi blev ikke spurgt om bøffens tilberedning, men den var faktisk god, selvom jeg foretrækker den mere rød. Pommes fritterne var gode og dejligt varme. Rødvins saucen var for sødlig. Desværre var der alt for meget salt ved pommes fritterne; næste gang vil vi bede om nul salt. Også bøffen havde fået en omgang salt. Til dessert spiste vi en udmærket hjemmelavet tiramisu. Vi drak Tisvilde øl og vand til chaufføren. Alt i alt et udmærket måltid til en rimelig pris. Betjeningen var imødekommende og god. Desværre var der lidt koldt i lokalet, selvom vi satte os tæt på en varmeovn.
Vores konklusion: Dejligt at få en ny lokal restaurant, hvor maden og serveringen er helt i øjenhøjde.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, mettekir

Anmeldt 8. marts 2019 fra mobile enheder

Hyggelig atmosfære, god betjening, sødt personale både tjener og kok, stort udvalg på vinmenuen og lækker mad til en rimelig pris. Kan klart anbefales.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, mariapB3293JT
Anmeldt 2. februar 2019

Hvordan kan der være så mange fine udtalelser om denne mini restaurant. Der er jo aldrig nogensinde åbent..
Er det ikke falsk reklame?

Dato for besøg: december 2018
7  Tak, Julius Gråkær A
Anmeldt 6. november 2018 fra mobile enheder

Vil man hygge og samtidig mærke en glæde ved maden tøv da ikke med et besøg på testaurrant brøll
Stemningen i dette lokale Osser af den kærlighed hvor spændingen og glæden var størst
Gør jer den tjeneste nyd hinanden i hyggelige omgivelser

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Lars G
Anmeldt 6. oktober 2018 fra mobile enheder

Virkelig hyggeligt sted, værten var opmærksom. Menukortet er overskueligt 3 forretter, 3 hovedretter og 2 desserter at vælge imellem. Prisen er meget rimelig tilbuddet med 3 retter for 225 kr benyttede vi os af. Husets vin 240 kr. Vi fik blomkålssuppe, rørt oksetartar, svinekæber, torskefilet, æblekage og chokoladekage.
Maden var velsmagende, veltilberedt og portionerne rigelige.
Jeg gav op midt i desserten - en lækker karamelliseret æblekage. Kan varmt anbefales

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, HelenH722