Anmeldt d. 25. juni 2020

Det gør mig utroligt ondt, at skrive denne anmeldelse. for jeg er ellers et positivt menneske. Men efter dagligt at se fulde ansatte rende rundt imens vi prøver at nyde ferien. finde alt for gammelt mad i butikken. åbenlys handel med ulovlige cigaretter osv. efter 10 dage tror jeg faktisk aldrig jeg har set nogen ansatte smile. Og mødet med ejeren var så ubehagelig at denne anmeldelse bare skal skrives for at advare jer. Der er intet godt ved dette sted bortset fra solskin. vær venlig at google Niels Friises mange mange sager hos politiet vedr Frigård Camping. Han er ikke et godt menneske. wifi er på 15mb og fungere sjældent. fladskærmen. fladskærmen i luksushytter er bare en billig skærm med 1 kanal. dr1. hold jer væk

Værelsestip: du fortryder hvis du booker for dyrt. det er bare ikke det værd.
Dato for ophold: juni 2020
Tak, L3989EKdavidt
Anmeldt d. 1. juni 2020

Efter 2 skønne nætter i egen vogn forlader vi glade pladsen. Synes dog 40 kr i strøm pr nat er for dyrt. Ellers super faciliteter og ren bygninger. Dejlig pool.
Handlemuligheder 10 km derfra. Lille god kiosk på stedet

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Gitta J
Anmeldt d. 16. oktober 2019

Jeg var her på bryllypsrejse, og pladsen er rolig og folk er venlige, også personalet.
Sanitetsforholdene er også i top.
Det var lidt ærgerligt at der i slut august var lukket for tyrkisk bad og sauna, ellers havde pladsen fået 6/6.
Legepladserne brugte vi ikke men de var velbesøgte og var generelt rigtig gode for både små og store børn.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Pernulledk
Anmeldt d. 22. december 2018 fra mobile enheder

Siden 2008, har vi haft fornøjelsen at bo på Frigård, med en undtagelse i 2010, hvor vi valgte en nabo campingplads... og det var ikke lige os. Frigård har nyere badefaciliteter, store pladser, hvor du selv vælger den, og vi har haft en rigtig god fastlægger nabo, som byder feriecampister velkommen, hver gang vi kommer dertil. Der er velholdt pladser med hæk til naboen. Og så er der ro.
Få minutter til den tyske grænsehandel, 2 minutter til en diskret strand og en sød kiosk med god betjening. Børnebørnene elsker legepladserne. Til næste år, vil de hoppe i den store pool.

Dato for ophold: maj 2018
Tak, Ulvepigen
Anmeldt d. 18. november 2018 fra mobile enheder

Super dejligt sted et stenkast til Flensborg fjord, kan helt klar anbefale stedet, hytterne er fine og i nydelig stand, personalet er super flinke, der er ikke noget at sætte en finger på, det er helt klart osse noget for børn osse, et god besøg værd og til en fornuftig pris.
Stedet ligger et stenkast fra Kruså grænsen, 10 min i bil, og lige på den anden side af grænsen ligger der en fleegaard og Calle når man skal hente bajere og bum
Kommer helt klart igen både som kærestetur eller med vores 4 dejlige børn....

Dato for ophold: november 2018
Tak, thomaskM462QP