“Hyggeligt sted med god betjening”
Anmeldelse af Aarøgård Café

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
Aarøgård Café
Anmeldt 18. juli 2019 fra mobile enheder

Vi spiste idag frokost på cafeen efter en god gåtur på Årø. Vi endte på Aarøgård café og var heldige at få bord. Vi spiste nachos og stjerneskud som smagte rigtig godt. Dog havde jeg foretrukket noget dampet eller kogt fisk istedet for den røgede laks som jeg personligt ikke synes passer til. Men kvalitet ifh pris og den rigtig gode betjening, gør at de skal belønnes med 4 stjerner.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, R8577AAanneb

Anmeldt 28. september 2018 fra mobile enheder

Efter en lang gåtur rundt på øen, endte vi på Aarøgård Cafe for at få lidt frokost. Det var lidt uden for sæsonen så der var kun et par stykker i cafeen udover os.
Pæne og nydelige lokaler og et menukort med lidt af hvert (danske frokostretter).
Vi fik et lille stjerneskud og smørstegte fiskefileter. Fin og venlig betjening. Maden kom hurtigt, og var frisk tilberedt.
Begge retter smagte godt og det var en udemærket oplevelse i forhold til pris og vores forventninger. Et par enkelte småting trækker ned, fx var smørret (i små pakker) for gammelt, ... men vi giver 4 små stjerner for den samlede oplevelse.

Dato for besøg: september 2018
2  Tak, IvanS641
Anmeldt 9. september 2018 fra mobile enheder

Vi fik frokost her, og det var en rigtig god oplevelse. Vi fik stedets historie af værten, og bestilte stjerneskud og lokal øl. Maden kom hurtigt, med lækker laks, store fine rejer, pandestegte fileter og lækker hjemmelavet dressing. Og det smagte virkelig godt. Moderate priser og flink og venlig betjening. Et dejligt sted.

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, j_rne
Anmeldt 20. august 2018

Aarøgård Cafe er uden tvivl et besøg værd, hvis du besøger den dejlige lille ø Årø. Maden er ganske glimrende (især deres stjerneskud) og det er et meget børnevenligt sted.

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, Krygerlarsen
Anmeldt 1. august 2018 fra mobile enheder

Har lige rejst os fra en dejlig frokost. Lækkert stjerneskud med pandestegte fiskefiletter
Pris og ikke mindst betjening er helt i orden
Kan kun anbefales

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, 786henningt

Har du været i Aarøgård Café? Fortæl om dine oplevelser!