“Udemærket cafe ”

Har du et billede?
Tilføj det.
Aarøgård Café
Anmeldt 28. september 2018 fra mobile enheder

Efter en lang gåtur rundt på øen, endte vi på Aarøgård Cafe for at få lidt frokost. Det var lidt uden for sæsonen så der var kun et par stykker i cafeen udover os.
Pæne og nydelige lokaler og et menukort med lidt af hvert (danske frokostretter).
Vi fik et lille stjerneskud og smørstegte fiskefileter. Fin og venlig betjening. Maden kom hurtigt, og var frisk tilberedt.
Begge retter smagte godt og det var en udemærket oplevelse i forhold til pris og vores forventninger. Et par enkelte småting trækker ned, fx var smørret (i små pakker) for gammelt, ... men vi giver 4 små stjerner for den samlede oplevelse.

Dato for besøg: september 2018
2  Tak, IvanS641

Anmeldt 9. september 2018 fra mobile enheder

Vi fik frokost her, og det var en rigtig god oplevelse. Vi fik stedets historie af værten, og bestilte stjerneskud og lokal øl. Maden kom hurtigt, med lækker laks, store fine rejer, pandestegte fileter og lækker hjemmelavet dressing. Og det smagte virkelig godt. Moderate priser og flink og venlig betjening. Et dejligt sted.

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, j_rne
Anmeldt 20. august 2018

Aarøgård Cafe er uden tvivl et besøg værd, hvis du besøger den dejlige lille ø Årø. Maden er ganske glimrende (især deres stjerneskud) og det er et meget børnevenligt sted.

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, Krygerlarsen
Anmeldt 1. august 2018 fra mobile enheder

Har lige rejst os fra en dejlig frokost. Lækkert stjerneskud med pandestegte fiskefiletter
Pris og ikke mindst betjening er helt i orden
Kan kun anbefales

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, 786henningt
Anmeldt 21. maj 2018 fra mobile enheder

Kom 2 personer , bestilte a la carte. Hurtigt kom det ønskede. Maden dejlig ,kødet veltilberedt og dejligt tilbehør. Venlig betjening. Et sted vi vi besøge igen.

Dato for besøg: maj 2018
1  Tak, jenschrh

Har du været i Aarøgård Café? Fortæl om dine oplevelser!