“God oplevelse og frokost”
Anmeldelse af Aarøgård Café

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
Aarøgård Café
Anmeldt 9. september 2018 fra mobile enheder

Vi fik frokost her, og det var en rigtig god oplevelse. Vi fik stedets historie af værten, og bestilte stjerneskud og lokal øl. Maden kom hurtigt, med lækker laks, store fine rejer, pandestegte fileter og lækker hjemmelavet dressing. Og det smagte virkelig godt. Moderate priser og flink og venlig betjening. Et dejligt sted.

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, j_rne

Anmeldt 20. august 2018

Aarøgård Cafe er uden tvivl et besøg værd, hvis du besøger den dejlige lille ø Årø. Maden er ganske glimrende (især deres stjerneskud) og det er et meget børnevenligt sted.

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, Krygerlarsen
Anmeldt 1. august 2018 fra mobile enheder

Har lige rejst os fra en dejlig frokost. Lækkert stjerneskud med pandestegte fiskefiletter
Pris og ikke mindst betjening er helt i orden
Kan kun anbefales

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, 786henningt
Anmeldt 21. maj 2018 fra mobile enheder

Kom 2 personer , bestilte a la carte. Hurtigt kom det ønskede. Maden dejlig ,kødet veltilberedt og dejligt tilbehør. Venlig betjening. Et sted vi vi besøge igen.

Dato for besøg: maj 2018
1  Tak, jenschrh
Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted med sød betjening og fantastisk mad. Helt klart et (eller flere) besøg værd

Dato for besøg: juli 2017
1  Tak, Susanne E

Har du været i Aarøgård Café? Fortæl om dine oplevelser!