“God sommerrestauration”
Anmeldelse af Café Borgen - LUKKET

Café Borgen
Prisklasse: 85 US$ - 135 US$
Beskrivelse: Vi er en socialøkonomisk virksomhed, som hjælper udsatte unge, videre i livet og ud på arbejdsmarkedet. Vi ligger vægt på bæredygtighed, gode råvarer og kvalitet, som alt sammen pakkes ind i hyggelige omgivelser. På gensyn. Med venlig hilsen Café Borgen
Anmeldt 10. april 2013

Traktørstedet Borgen er et fint lille sted til at holde pusterum i forbindelse med et virkelig interessant og inspirerede besøg på Spøttrup Borg.
Vi opdagede at restaurationen var leveringsdygtig i kaffe og kage samt mindre frokostretter med et strejf af middelalder og til overkommelige priser selv for en familie på 2 voksne og børn.

I restauraionen var der en afslappet atmosfære og et besøg i souvenirbutikken var også en sjov oplevelse hvor temaet var æblet. Efter vort besøg i æblemuseet valgte vi Borgens egen øl til de voksne og æblemos til børens frokost.

Frokosten blev servereret på gammelt postelin med Spøttrup logo på og dette var med til at værne om den gode stemning i den gamle bygning.
Vi fik at vide at der på udvalgte dagen gennem sæsonen, var live musik af 2 unge Salling boere.

Sammen med besøget på borgen var der tale om en begivenhedsrig oplevelse.
Det skal bemærkes at der bla. I skoleferierne bliver opført ridder turneringer et.

Dato for besøg: juli 2012
2  Tak, JesperB95