Anmeldt d. 13. april 2020 fra mobile enheder

Rigtig god hytte, super campingplads, med mulighed for morgenmad, inden cykelturen fortsætter rundt fjorden. Hjarbæk kro, kan virkelig anbefales, og især hvis du er meget sulten. Hjarbæk by, hvis man kan kalde den det, - så hyggelig at gå en tur i.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, MarianneD1307
Anmeldt d. 12. maj 2018

Jeg har boet her 2 gange, med telt og i hytte

campingpladsen ligger godt og er rigtigt børnevenlig med en stor legeplads, minigolf og masser af kaniner, en lille fodboldbane og masser af plads til børnene.

Det er ikke luksus, men det er hyggeligt.

Hytterne er nye og pæne. Det kunne dog være rart med varmt vand i hytterne.

Dato for ophold: maj 2018
Tak, peteraB6859EU
Lone Gad R, Ejer hos Hjarbæk Fjord Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. maj 2018

Hej Peter
Tak for din fine anmeldelse, det blev vi glade for. Vi har planer om at lægge varmt vand ind i hytte 1 og 2
Venlig hilsen Morten og Lone

Anmeldt d. 29. august 2017

Dejlig sted med en fantastisk beliggenhed og venligt personale.
Gode muligheder for ture i området og gode oplevelser.
Gode legepladser til børn.
Her får man virkeligt en oplevelse for til en rimelig pris.

Værelsestip: Dejlige omgivelser, fantastisk personale.
Dato for ophold: august 2017
Tak, lene winther V
Anmeldt d. 3. juli 2017 fra mobile enheder

Som engangs campist var det en fornøjelse at være på Camping hvor der var så fine og stort set altid rene toiletter samt altid hyggelig stemningen på pladsen. Efter vi var kommet hjem til vores nye hus så vi at der var kommet en mail fra Camping pladsen (Lone og Morten) med kvittering og en lille hilsen

Dato for ophold: juni 2017
1  Tak, Niels Peter N
Lone Gad R, Ejer hos Hjarbæk Fjord Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juli 2017

Tak for jeres fine anmeldelse, håber i nyder jeres nye hus.

Anmeldt d. 28. juli 2016

Rigtig fin campingplads med en dejlig beliggenhed. Den ene servicebygning samt pool området kunne godt trænge til en opdatering. Men alt i alt en dejlig plads med et rigtig godt område til børnene, hvor der altid er noget at give sig til. Der er masser af aktiviteter for både børn og voksne og værtsparret er altid klar på forslag til nye.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, Tine T
Lone Gad R, Ejer hos Hjarbæk Fjord Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juli 2016

Tak for de rosende ord, det er altid dejligt at høre. Jeg er enig med dig i, at vores poolområde trænger til et løft, det arbejder vi på :)