Læ og hygge

Det er én af Limfjordens hyggeligste havne. Uanset vejret er det en oplevelse. Isen er god, Skuret... læs mere

Anmeldt d. 11. juni 2019
kaffesmagerdejligt
Holstebro, Danmark
fra mobile enheder
Hyggelig havn.

Fur havn er rigtig hyggelig, her kan man få en is, en kop kaffe, lidt grillmad og selvfølgelig en... læs mere

Anmeldt d. 28. juli 2016
madsen77
Tenerife, Spanien
fra mobile enheder

Anmeldt d. 12. august 2020

En af Limfjordens beste havne, havnen er godt indrettet med gode grill pladser, dejlige rene toiletter et hyggeligt sted at være.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Coastal35474703134
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Helt almindelig havn med en enkelt iskiosk og er madsted. Lille legeplads i enden af havnen hvor man også kan fiske krabber

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, martincZ8697AM
Anmeldt d. 4. juli 2019

Med færgen fra Jylland og få minutter efter er man i Fur Havn. Her er et stort udvidet område til lystbåde, plads til erhverv. Området er hyggeligt og godt også til familier med børn.
Her er legeplads, badestrand med blå flag og let til turist info og indkøb.
Toiletter for alle.
Her sker der altid et eller andet.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, Danes55
Anmeldt d. 11. juni 2019 fra mobile enheder

Det er én af Limfjordens hyggeligste havne. Uanset vejret er det en oplevelse.
Isen er god, Skuret er .... skuret. Ubeskrivelig og autentisk charme.
Gå eller cykel øen rundt.
Der er bare så mange muligheder.
Vi kommer her hvert år og nyder stemningen på havnen.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, kaffesmagerdejligt
Anmeldt d. 20. august 2018

Jeg kan ikke sige noget dårligt om havnen, men jeg har været på mange havne der har været betydelig mere charmerende

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, Per N