“Hyggelig cafe. Venlig modtagelse”

Cafe På Herrens Mark - Fur
nr. 2 af 5 Restauranter i Fur
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Hyggelig cafe. Venlig modtagelse og fik anvist udeplads med flot udsigt. Vi bestilte hjemmelavede pandekager med fyld og kaffe. Kan varmt anbefales.

Tak, PerR_13

Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted til et stop på cykelturen! Primært søde- og madpandekager samt drikkevarer serveres på en hyggelig terrasse med god udsigt og sød betjening. Husk at gå ned ad trapperne og se Mandemuseet

1  Tak, martincZ8697AM
Anmeldt 22. juli 2020

Super sted! Fantastisk engagerede værtspar og personale!Selvom der var travlt var der tid til os gæster!!! Hyggelig hytte og skønne omgivelser og udsigt!! Alt vi fik at spise så lækkert: 2 x kaffe og kage, 1 gang pandekager og 2 x morgenmad, hvor vi fik resten til madpakker til frokost!!! Kommer gerne igen og anbefaling til alle herfra!! Mange tak til alle på stedet for god behandling!

Tak, 318beritf
Anmeldt 20. juli 2020 fra mobile enheder

Smukt og lækkert
Denne perle ligger langt ude på landet, men den er værd at køre efter. Lækkert mad og utrolig smuk udsigt.

Tak, Jensen74
Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Det er ikke til at se udefra, hvad der gemmer sig bag døren... Den herligste udsigt og venlig betjening i pragtfulde omgivelser. De er berømt for pandekager, men det blev til kaffe og kage. En skøn jordbærkage og god kaffe.
Og husk at aflægge et besøg på Museet for mænd. Her skal kvinder række hånden på hvis de absolut vil sige noget. Og kun hvis nogen reagerer på det, må de sætte lyd på... Et dejligt, roligt sted...

Tak, brianj931

Rejsende, der kiggede på Cafe På Herrens Mark - Fur, kiggede også på

Har du været i Cafe På Herrens Mark - Fur? Fortæl om dine oplevelser!