femaleroende
Roslev, Danmark

Gratis færge til Fur - skærtorsdag, lidt frokost?

Anmeldelse af Fur Strand Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 2. apr. 2018
Kørte lidt rundt på Fur - mange biler ved kroen - så vi valgte i stedet Fur Strandhotel, som ligger lidt længere inde på øen.
Rigtig hyggelig indretning, super venlig og hurtig betjening, dejlig mad.
Vi valgte stjerneskud og fik en rigtig dejlig ret med dejlig fisk - rejer og grønt, super måltid, flere andre gæster valgte det samme.
Dato for ophold: marts 2018
Problemer med denne anmeldelse?
550 kr.
    550 kr.
3.9 km fra Fur Strand Hotel
Badebro med udsigt til vandrerhjemmet
650 kr.
37.7 km fra Fur Strand Hotel
26.8 km fra Fur Strand Hotel
Vis flere hoteller i Fur
Anmeldt d. 21. august 2017 fra mobile enheder

Venlig atmosfære og gode omgivelser med opholdsrum og rummelig gårdhave. Ca. 2 km fra færgen langs stranden, gode parkerings forhold. Godt udgsngspunkt for en cykeltur rundt om øen. Værelse OK, men grim lugt af svamp på toilettet.

Dato for ophold: august 2017
Tak, clausr489
Anmeldt d. 16. august 2017

Vi overnattede 2 dage på dette hyggelige og dejlige hotel. Da det var sidste uge i sæsonen, var der ikke mange gæster, men alt fungerede perfekt med et godt personale. Fint værelse, lyst venligt og med badeværelse med kar. Morgenmaden var perfekt. Vi spiste aftensmad på hotellet den første aften, fin bøf, dejlig salat og kartofler, som desværre mistede varmen lidt hurtigt. God hjælp til hvor man kunne spise frokost, og hvilke seværdigheder man burde se. Helt igennem en dejlig oplevelse.

Dato for ophold: august 2017
Tak, NiniGath
Anmeldt d. 13. juli 2017

Jeg havde to gode overnatninger i forbindelse med en tur til Fur. Hotellet's interiør er lyst, venligt og enkelt. Indcheckning og service var god og meget professionel. Værelse pænt stort, rent, enkelt og med det som forventes af et almindeligt hotelværelse. Fantastisk god seng med meget behageligt sengetøj i en god kvalitet. Bad og toilet faciliteter var perfekt. Morgenmaden inkluderede forskellige oste, spegepølser, yoghurt/müsli, syltetøj, lidt forskelligt frugt, smør og to slags friskt brød. Hertil juice og kaffe ad libitum. Aftens mad blev indtaget begge gange på hotel og både hvor jeg fik prøvet hotellet's friske muslinger og en steak menu - begge kan varmt anbefales. Vinudvalg er enkelt og af en god kvalitet. Husets Amarone rødvin var lige i min smag og til en særdeles rimelig pris. Hotellet har ligeledes en hyggelig gårdhave hvor forfriskinger kan indtages i det fri. Hotellet samarbejder også med en række lokale kunstnere som bruger hotellets lokaler som "show room" og disse udstillede værker kan købes på stedet. Hotellets stab var ligeledes meget behjælpelig med øens seværdigheder og muligheder. Jeg kan varmt anbefale dette hotel og den gode service som ydes her.

Værelsestip: Vær nr. 3, beliggende i stueplan i den fjerne ende af hotelfløj uden for meget direkte sol hvilket passer mig perfekt.
Tak, Soeren C
Anmeldt d. 13. juli 2017

Vi spiste aftensmad på hotellet, og hele oplevelsen var i top. Maden var lækker, og det venlige personale samt de hyggelige omgivelser gjorde det endnu bedre. Efter maden drak vi kaffe i Hotellets hyggelige gårdhave, som helt klart også kan anbefales.

Tak, 248mikkelp
Anmeldt d. 12. juli 2017

Vi var et par,der boede to nætter på Fur Strandhotel, som var vores base for udflugter rundt på øen. Vi nød den stille og rolige atmosfære på hotellet. Personalet var meget venlige og imødekommende og gav god service ved både morgenmaden og aftensmaden. Morgenmaden var god og varieret, og aftensmaden var også velsmagende.

Tak, Erling A