Henrik
Hårlev, Danmark

Ærlig mad i hyggelige omgivelser

Anmeldelse af Fur Færgekro
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 12. aug. 2023fra mobile enheder
Stedet er rigtigt hyggeligt, personalet flinke og uhøjtidelige (rigtig autentisk færgekro)
Vi fik et stjerneskud til frokost, ingen højpandet og nytænkende gastronomi men
Gennemsnitlig mad med pil opad og så kostede det ikke alverden.
Dato for ophold: august 2023
Problemer med denne anmeldelse?
1.194 kr.
      24.1 km fra Fur Færgekro
      37.3 km fra Fur Færgekro
      Vis flere hoteller i Fur
      Anmeldt d. 12. august 2023 fra mobile enheder

Utrolig fantastisk betjening, personalet var imødekommende med smil, mega høflig.
      Maden var virkelig lækker.
      Vi bestilte to gange grilltallerkener, kødet var velsmagende og saftigt, grønsagerne var der bid i, pomfritterne var sprøde og luftige.
      Helt igennem en fantastisk middag

Dato for ophold: august 2023
      Tak, Mike L
      Anmeldt d. 10. september 2022

Vi var 6 voksne der spiste her og maden var helt perfekt! Der gik ikke længe efter vi havde spist før alle mand havde fået serveret. Kødet var stegt til UG og der var rigeligt med sovs!
      Vi kan klart anbefale det :)

Dato for ophold: september 2022
      Tak, nikolajj686
      Anmeldt d. 14. juli 2022

Vi overnattede i kroens lejlighed med havneudsigt. Pæn og ren lejlighed. Vi havde vores to børnebørn på 9 og 11 år med, som syntes, det var rigtig hyggeligt. Vi spiste på kroen til aften, hvor vi fik en rigtig lækker og stor rødspætte. Drengene fik pizza og burger med pommesfriter. Fantastisk oplevelse med venlig betjening.
      Kan helt sikkert anbefales

Værelsestip: Vælg lejligheden med eget bad og toilet
      Dato for ophold: juli 2022
      Tak, Birger M
      Anmeldt d. 8. juli 2022

Kroen er som man forventer en kro er. Intet er nyt og moderne men der er rent og hyggeligt.
      Personalet, heriblandt krofatter og kromutter, er simpelthen så søde og venlige og yder en fantastisk service. Vi havde en overnatning i lejligheden og spiste dessert der om aftenen. Isen var hjemmelavet og noget af det bedste jeg længe har smagt. At de ikke reklamerer med det er en kæmpe fejl! Den er værd at køre efter.

Dato for ophold: juli 2022
      Tak, W9055MOcharlottec
      Anmeldt d. 22. juli 2021 fra mobile enheder

Værelset pænt og rent. “Karlekammeret” er et lille fint værelse med toilet og bad på gangen. Maden er god, store portioner. Selvfølgelig skyllet ned med lokale øl fra Fur Bryghus. Meget høflig betjening, yderst opmærksom og venlig. Smuk udsigt.

Dato for ophold: juni 2021
      Tak, 277henrietted