“Fineste anbefalinger her fra. ”
Anmeldelse af Restaurant Raakilde

Restaurant Raakilde
nr. 4 af 5 Restauranter i Fur
Beskrivelse: Vi glæder os til at byde dig og hele din familie velkommen pa Restaruant Raakilde. Alle retter kan nydes i vores hyggelige og uformelle familierestaruant samt pa terrassen - eller bestilles som take-away til en hyggelig aften i hjemmet, sommerhuset eller pa campingpladsen. Vi serverer weekendbrunch samt frokost og aften a la carte fra et varieret menukort. Desuden pizza take-away.
Anmeldt 19. september 2020 fra mobile enheder

Skøn stjerneskud. Og dejligt at der er noget til børnene
Kan 100% anbefale dette sted. Og samtidig har de en smuk udsigt.
Værten var utrolig smilende og havde en skøn humor. Vi kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: september 2020
Tak, milo0203

Anmeldt 4. august 2019

Fin ud valg på menu kort.
Fin service, lykkes at finde et bord til 4.
Standart cafe mad,ok oplevelse.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Gitte N
Anmeldt 18. juli 2019

Her oplever man dejlig mad og ikke mindst service og nærvær i top - der er tid til gæsterne og en go snak om at være øboer på Danmarks dejligste ø Fur

Dato for besøg: juli 2019
Tak, bskovdalp
Anmeldt 30. juni 2019 fra mobile enheder

Vi bestilt pizzaer til take away. De blev leveret på vores plads på campingpladsen.
De var meget neutrale i smag og udseende. Ikke nogen speciel kulinarisk oplevelse. Men følelsen af at sidde i solskin med smuk udsigt og få sin mad leveret højnede oplevelsen betragteligt☀️.
Restauranten så dog rigtig hyggelig ud og menukortet bød også på meget andet end pizza, så det springer vi på en anden gang.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, louisecD4077TJ
Anmeldt 11. maj 2019 fra mobile enheder

Vi boede på campingpladsen og ville forkæle os selv med et måltid i Restaurant Raakilde.
Vi bestilte muslinger med fritter og mørkt fadøl fra Fur Bryghus.
Høflig og venlig betjening i de hyggelige lokaler.
Både muslinger og fadøl var i top og vi nød måltidet.
Prisen var også rimelig.
Anbefaler gerne stedet.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, karlvinther

Rejsende, der kiggede på Restaurant Raakilde, kiggede også på

Har du været i Restaurant Raakilde? Fortæl om dine oplevelser!