“Dejlig mad og øl Tak for dejlig”
Anmeldelse af Fur Bryghus

Fur Bryghus
nr. 1 af 5 Restauranter i Fur
Køkkener: Ølpub
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 20. september 2020 fra mobile enheder

Dejlig mad og øl
Tak for dejlig mad og øl.
Skønt vejr og vi kunne sidde på terrassen. Så dejlig at kunne sidde på terrassen i sol og nyde maden. Godt menukort med mange gode retter, hvor det var svært at vælge

Dato for besøg: september 2020
Tak, 714katrinel

Anmeldt 13. august 2020

Fur bryghus er bestemt et besøg værd. Deres mad var lækker og over forventning. Deres øl er også ret lækkert og mange valgmuligheder, så der er noget til enhver smag.
Vi købte 14 øl med til nydelse, når sommeren er slut Dette kan dog ikke anbefales, da øllet er væsentlig billigere i den lokale brugs

Tak, Skovenboe
Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Her et rigtig hyggelig og øllet er koldt og lækkert. I dag skulle vi ikke spise her, det må blive en anden dag. Dag uden for med en kold øl i det skønneste solskin

Tak, Carsten L
Anmeldt 2. august 2020

Vi spiste frokost på Bryghuset på en smuk solskinsdag. Et populært sted, hvor vi havde bestilt bord mere end 1 uge i forvejen; alligevel kunne vi ikke få et bord udenfor. Vi spiste i restauranten, som er smagfuldt indrettet og blev betjent af en sød og vidende tjener. Maden er veltilbedt, flot anrettet og smagte dejligt. Dog er nogle af retterne meget små til mange penge. Vi betalte lige knap 900 kr. for frokost til 3 inklusiv drikkevarer - Fur øl selvfølgelig.

Tak, Lund3
Anmeldt 28. juli 2020

Vi stillede bilen i Branden tog færgen over til Fur og cyklede det meste af den blå rute rundt på øen - se mere på min anmeldelse af Bette Jens's Hyw.
På Fur Bryghus købte vi en kop god kaffe, en isvaffel og - selvfølgelig - en af deres gode øl.
Fur Bryghus er et absolut must at besøge, når man er på Fur!

Tak, 284jannr

Rejsende, der kiggede på Fur Bryghus, kiggede også på

Har du været i Fur Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!